Monday, August 2, 2010

Supper ku berupa breakfast!

hai!
saya lynda a.k.a Lyndy..
mulai Ogos ni sy berazam nak membelog hari2,
walaupon sy balik lewat sekalipon,
hatta, penat kepalang jua aku gagahi,
dan walaupon tau xde reader pon xkesah..janji puas..
(hehe..tp cm rs ade yg read ni..silent reader...tq tq tq..)
alamaksss..skematod guna 'saya' plak...
tukar ehh..

so tudei yg aku nak highlight kan yelah ape erkk?
takde pape pon!
owh yaaa!..ada lah!
hr ni blilik guru kami dh mcm rumah urut ok!
sila percaya kerana ini benar!
kan hari tuh kami meniaga kat SMK tu..igt lagi x post aku yg tajuk AKU + ABC = SORE THROAT aku tu??
alaaa..yg kesah jual kekacang kat geral d'kacang tu ler..
xkan lupe igtan kot?
ok..hasil duit bisnes kecik tuh lah yg kami dpt beli 2 jenis mesin urut!
hebat bukan?
oppsss..ada lagi sebijik lcd tv..
untun! untun! untun!..pakcik kayoorr..
keuntungan bersih +/- dekat 1k ler jugak..
errmm..jual kacang jer tuh ye...
agak2 kalo jual mkanan len bp lar angka untun tuh kan?
tahniah semua cgu SK Menuang..
xsia2 ler kami berkelelong meniaga bsh2 baju berpeluh..
dapat OGAWA!..
Ermm..nyaman eh...urut bklag bdn n kaki..
FOC jer..xperlu ker pusat urut..heheee..sape2 free xde clas leh ler menyembamkan buntut kt OGAWA tu...
ok..abis r cite OGAWA..
Aku pon nak beli r 1 tok mak abah aku kat n9 tu..
kasi mereka cergas, riang ria selalu..
tunggguuuuuu..
dah makin kayer aku kat srwak ni segala peralatan OGAWA, OSIM ker and sume gyms punye alatan mmg aku nak angkut letak dlm bilik kat umah..
bagi mak n adik aku yg ala2 gems tu can menguruskan badan mcm aku yg selim ni..
(woohoooo..mati ler kalo dorg terbaca..aku kata dorang gems...hellowww...u ollsss...gemuk itu comel ok..sila percaya!)
ni cite supper aku yg berupa breakfast..
ahahaaa..
sengal je mcm?..
sorang2 mmg gini lah...tau kat en.tunang mesti gelak gulings beliau nih..

Nak kah kalian tahu apekah supperku yg berupa breakfast itu?
saksikanlah..kesengalan aku memakan supper yg berupa breakfast tuh..
ape aku kesah??




oreo beli kat chung cheong..aku suke oreo!


milo panas..ahaha..sian oreo kat belakang tuh beratur ek?..

ku simbahkan dgn bebola kenit memilo nih..huauaaarrghhhhahaa..



ku letak baik punya pose si oreo dlm tu..dan bersedia nak ngap smbil membelog dpn lappy..
tu ler dia supper aku yg bernama BEBOLA MILO PANAS OREO
sila lah anda percaya ini sgt sedap di santap tatkala hujan lebat..yummehhh..
tidak digalakkan dicuba oleh si pesakit Diabetes kerana ia sgt2 manis ok.
aku yg minum ni rs mcm dh naik jer glukosa ni..
huhu..gilos manis..milo tu jer dah tentu manis..campur bebola memilo yg kompom manis dan oreo yg lagi manisssss..woohoooo..
bahaya nieee..
nanti sakit diabetes plak..
tak elok di amalkn selalu yer..
k...
gotta go!
tata..



No comments: