Friday, August 6, 2010

Ini entry sgt pedas..

ini entry sgt pedas tau!
lagi pedas dr kari letup Maggi tuh..
ahaahaa..
sila jgn baca kalo xnak diri terkena tempias.
nak cerita tntang perihal msyrakat sekarang..
uikss?.nampak mcm aku ni sgt concern mende2 ni plak.
tidak lah sgt pon..saje nak kupas isu ni kasi hot!
tp xde kaitan dengan sape2 ok.
hanya menulis atas pandangan sendiri jer.
so jgn lah ade yg terasa rase ker..
sbb aku xpenah nak fokuskan tulisan aku ni pd mane2 individu hidup/mati.
sbb ni blog peribadi aku yg mn aku xde nak kaitkan ngan sape2 pon.
menulis utk melepaskan kebosanan jer..
so no touching2 ha!
tiada senthan perasaan!
errmm..sekarang ni mcm dh jadi trend ntahapehapentah kan..
asal aku celik jer mata n pndang org2 sekeliling aku mcm terpandang manusia zaman2 purba dulukala..
ni nak kupas cite mnusia purbakala zaman kini..
ermm?..purbakala ler..ala2 tarzan yg xde cukup kain tuh..
yang kurus perasan gemuk tu okeh lah lagi kan?..
at least yg kurus perasan gemuk tu xler nak mempurbakalakan diri dia kan?
tp yg tenat tengok tu yg gemuk perasan kurus!
aduuhh...gemuk perasan kurus!
ulang lagi gemuk perasan kurus!.
agaknye umah dorang xde cermin kot..
tak pon alat penimbang tu rosak kot..xbtl bacaan.
atau obses sgt nak kurus smpai perasan diri dh kurus padahal diri mcm tong!
siap beli ubat kurus nak slim bdn supaya nak pakai baju2 purbakala kah??
errmm..ada hati kot nak pkai baju kecik2 ni.
teringin nak pakai baju2 belah2 ni..
tersangat ingin nak pakai singlet..
mengidam nak pakai sua ketat, sua pendek,kebaya ketat...etc..
tapi xpikirkan mata beribu2 org yg menengok atau tertengok.
adui..hari2 kalo gni boleh bertambah dosa penonton2..
tayangan free ok.
free...silalah tgk saya!
silalah tonton diri saya!
saya sexy!
saya cantek!
saya mantop!
eeee...geli!
sila lah ingat semua pompuan didunia ni pon ada ape yg awak ada..
ape perlu ker nak tunjuk pau2 anda yg besar mcm terlebih yis tu?
ape perlu ke nak tayang leher2 anda yg tak langsung jinjang malah berlipat lagi.
ape perlukah memperlihatkan lipatan2 indah di perut anda yg bercekak2 kiraan sentimeter lilitannya?brselulit lagi tuh..
ape perlukan mempertontonkan jamban yg lebar dan ala2 konon mewah gitu!?
ape perlukan persembahkan saiz betis2 yg besor kayu tu?selulit lagi..
uweekkk...buruk ahhh woiii....
sgt xsedap mata memandang dgn keadaan fizikal anda yg begitu.
sila lah igt anda perasan kurus!.
sadisnye sang mata2 suci tertengok..ahhh..tidakkkk!!
kenapa mereka yg purbakala ni tidak tgal digua?
jd penunggu gua kan bagus!
nape dimana2 ada saja tarzan moden ni?
nape?
napa?
napa?
lu pikirlah sendiri!
perbanyakkan lagi berdiet baru molek nak bersexy2 ni..
hahaaa..
hotnye topik ni...
mmg saje nak kiraikan tajuk hot kali ni..
ok..tu bab si gemuk perasan kurus.
nak muntah plak aku menaip ni
ok, cemana plak ngan bab malas??
errm...ni lagi sedap nak hot2 kan ni.
tolonglah kite semua buang sikap malas..(aku pon malas gak ok)
so aku menulis ni atas igtan utk diri sendiri jugak
malas ni penyakit berbahaya kalo dibiarkan menular.
malas ni kalo lelaki ok lah lagi..
leh maap ler.
tapi kalo msk si pemalas tu seorang wanita, mmg lah amat buruk sekali yer berperangai begitu..
tolong jgn menafikan perempuan malas!
maapkan kami penunggu gua!
ahaaa..
pompuan malas mmg out laa...
bayangkan melonggokkan baju berhari2?
alasannye...work smart ler..
basuh seminggu sekali..jimat air, jimat sabun!
betul!
tp sebenarnye malas!
ermm..
masak?
beli kedai lagi senang n sedap..
jimat tenaga! jimat masa!
hakikatnye malas!!..(aku kategori yg ni..ehehee...)
malas ler tuh..
makan xmalas plak??
ahaaa..jawabbbbbbbbb??
adakah anda tergolong dlm 2 kategori wanita diatasa??
kalo bukan baguslah..alhamdulillah.
tp kalo ya jwpannya??
errrmmmmmmm..
lu pikirlah sendiri....
asalamualaikum!

No comments: