Wednesday, August 11, 2010

Congrats Mommy Azri!


Salam Ramadhan.
1 Ramadhan hari ni merupakan thn ke2 aku berpuasa diperantauan!
status dlm fb aku smlm lah tu!
uweekkk..lyn fb makin hari makin aku nak muntoh plak.bosan!
so hari ni pose (ye ke aku pose??) hehe..
dgn rajin memasak spagetti yg xbp nak ummpphh sbb xde daging kisar.
hoh!
tgh aku kekobar nak wat mcm2 lah xde.
lantok ler labuuu..janji rs ade..lepas kempunan jadi ler.
kalo ler tau kat en.tunang mati ler aku kene cramah!..
masak xlengkap bhn!
hari tu jer aku wat spagetti xletak meatball (aku xsuke sgt meatball) tu pon dah mcm2 komplen beliau ke aku.
aku ape kisah kan?
janji rse ade.beliau tu mmg seorang yg perfectionist ok.
dan elok beno le tu ngan aku yg selamber badak je ni...
sorang perfectionist ngn sorang yg xbp nak 'hentam'ist!
ahakkksss...ok tinggalkan seketika kesah aku dan beliau tu ok..

baiii en tunang!

ni nak kesahkan tentang seorang shbt aku yg plg baik penah aku ada yg baru bergelar IBU.
Khamis mgu lepas maka bertambahnya status dia selain isteri dan dah dpt title baru yg sgt2 didambakan oleh semua isteri2 didunia (aku rase lah).
eh!..mn de org dah kawen xnak jd ibu..kan??kan??
gilo ko hapo tuh..sume org yg dah mendirikan rmh dan tangga mmg mengidamkan gelaran Ibu, Emak,Mama, Mummy,Ama..dll bahasa lah kan..
aku yg br bertunang ni pon cm ade tempias2 sket ni..(tempias jer...aura keibuan)
hheeehee..
ok.cite nye hari tu (Khamis) aku tgh syiok2 lipat baju tetiba memori aku teringat kat kwn aku tuh...tringat sbb ms aku bertunang dia xdtg sbb xbp sihat.(morning sickness kot kalo xslh)..
so aku pon wat kira2 ngn jari..
woohhh...dh Ogos!!! mesti dah bersalin ni!
trus aku sms dia.xreply.
then aku sms kwn aku yg sm skolah ngan dia.
wah! ada reply.muka aku bertmbah senyum ler bile jwpan mmg tepat!
baru bersalin 3pg td!(khamis tu lah)
wahhhh!!!.betul instinct aku!then trus aku kol dia.
suara sayu2 org baru pas melahirkan anak lah katekan...
tapi mmg dpt rs dia tgh happy!
beribu2 Congrats kat Puan Azri Azura dan suami!
anak perempuan!...nama? Farisha Adani .sedap!
aku lak yg terlebih eksaited!
smlam aku dpt pic bb tu dr adik aku yg g melawat dia.
so cuteee anak tu.
comellll...comell..sungguh comellll!
mmg btl kata Azri, anak tu ikut sebijik gen ayah dia...chinese luk!
waaaa......geram aku tgk dan sgt tak sbr nak balik semenanjung nak jmpa bb Farisha Adani!
tgu aunty ekkk..(wah! dh jd aunty)
ok tu je..
kepada Puan Azri Azura...tahniah sekali lagi atas kelahiran chaya mata tu.
semoga dgn kehadiran anak tu akan memberi kebahagian yang melimpah ruah pd Azri dan hubby!..
jadi lah ibu yg penyayang..
nnt balik kite nak gomol Farisha Adani nih!
hehe....
selamat berpantang n take care dear...
jgn langgar pantang okey!





Azri (pose tongkat dagu) ms zaman sekolah men sm kelas aku..

Best fren forever..hanya sorang yg baru bergelar ibu..(Azri 2 dari kiri berdiri)


mak n abah aku eksaited tgk cucu org..hehe..


saksikan... comel sungguh dia posing!



ya Allah....indahnye ciptaanMU..
more pics in my fb!




No comments: