Saturday, August 14, 2010

crk BERGANTI?..


Pic diatas ini merupakan page baru di Ramadhan ni
sj nak buat perubahan, pembaharuan pd blog sendiri
ahaaa...
sile yer jgn tnye kenapa ia bernama itu.
aku pon tatau.
aku punye suka.
aku punye hal.

=)


lagi 2 mgu nak abis outstation ni n aku mmg dah sgt2 xsbar nak blik.
huhu.
outstation?
yer..
aku sedang ber'outstation' di sarawak..
(mmg tmpat outstation aku di Srwak jer...)
tu bagi sbb nak elakkan aku drpd stress jer..
aku menganggap aku di srwak adalah kerana outstation/berkursus jer.
walupon hakikat nye aku bermastautin di Srwak!
ha...aman je hati
xdelah aku rs xbesh jer kan?
(salah 1 cara aku memotivasikan diri..)
so lebih kurang 2 minggu lah aku akn abis kursus utk kali ni..
dan akan beraye semahunye kerana aku dpt 2weeks cuti BERGANTI ok!

crk BERGANTI!

Cett!
mn de istilah crk berganti?
kalo dah crk tu crk jer lah kan..
(*crk= Cuti Rehat Khas yg diberi 7hari utk guru.bole ambil bile2 ms)
mn plak ade berganti2 nye.
aikkk... mcm larian berganti2 plak!
ahhh..mls nak kusut otak dibulan yg mulia ni aku wat jer mn termampu.
utk 3minggu ni aku ganti kelas.
ganti kelas yer!
mgu lepas dh setel tok 14/9 punye crk, minggu ni utk 15/9 punye and mgu depan 17/9 punye crk!
semoga aku dikuatkan semangat mengganti cuti2 aku tu di bulan yg penuh dugaan dan gudaan nih..
ok..aku wat ekhlas kerana allah taala.
kalo xckp pon aku dh tau kene ganti tuh.
cume rase geram sbb xpenahnye aku dpt crk free2 gitu jer.
ini sgt2 tak aci!!...(*aci kat estet..hooooohoo!)
thn ni blum tercemar lagi rekod crk aku.
tp sebab raye aku nak jugak crk!..bia pon xdpt aku sgup BERGANTI.
Sgt xlojik aku balik kg n kurang 48 jam pas tu aku nak blik lagi ke bumi kenyalang!

owwhh...no-no-no..

sgt berkira tentang cuti kan?teruk juga aku!
eh !harus lah...
setiap saat dn minit bersama yg tersayang adalah amat berharga kini!
ermmm..
sy yang menurut perintah?
ahaaa..
tak la sebaik itu aku ni wahai kalian.
cuti tetap cuti!
raye tetap raye!
lg 1 sbb aku dh beli tiket awal bertarikh bajet cuti 2mgu!
...so mls nak buang2 duit aku lagi..
drpd buang duit ke tiket je baik aku buang duit ke kedai Secret Recipe tu mkn chocolate cheese cake ke...blueberry cake ker...banana choc cake ker...(aaaissshhhh...terliu wei!)
lagi pon bazir je dh beli tiket nak burn2 gitu!
amalan setan membazir tuh!
kan?kan?kann??


ahaaa...kejam nyer ayat2..
ok...nak menyiapkan rph untuk minggu depan ni.
aku mmg suka terawal smgu so aku akn rs cepat jer nak balik semnanjung!

uyyeehhhhh!..
balikkkkk kamponggggggggggggg...oooooowwwwhh..owwhhh..owwhh..balikkk kamponnnggg...



No comments: