Tuesday, December 16, 2008

Mandi Paser..


entry kali ni pasal 'mandi pasir'....

ermmmmm..sesuai ngan title, meh aku nyanyi sat sebaris lirik lagu dangdut amelina.'..pasir puteh tepi pantai,ombak saling berkejaran,kau lari aku mngejar diantara deru rindu kita berdua..'.lallaaaaaaa......ha...tu je..tapi bukan la aku nak berkongsi kisah antara aku ngan sape2 pon dlm entry ni..ni lebih pada keseronotan [ayat aziana sc1 ] aku mandi pasir tu jer..

mmg malas aku tahap gaban sejak cuti oopppsss bukan cuti,abis kpli ni..mak aku ajak bejalan sana sini pon aku malas hatta nak bgun tdo pun malas..hahaa..melampau malas nak mampoosss....Huahuaa..[asal usul nick Lyndy Lyzzy tu sbb aku yg lazzzzzzzzzzzzyyyyyyyyyyy)


tapi pagi ahad tu cam disentuh magnet (berkutub UTARA SLATAN baru attract) aku cam nak join dorang p pantai..[pantai telok kemang jer laaa..!!]..sbenarnya aku mmg gile pantai...giler laut..extremee giler kat view pantai ni...ermmm...nanti aku nak berumah ditepi pantai la..ala2 cite fulhouse tu..urrmmmm..umah kaca tepi pantai...uuwwahahh...berangan seh!..tapi mmg aku suka ke pantai...sbb dulu aku ms kecik dok perak..[bapak aku x-navy]..salu jer turun laut..naik kapal besor ala2 titanic tu...ermmm...tmpat rutin time tu teluk Batik...(name jer batik..xde pon pape yg berbatik..hahaa)..so agaknya view pantai tu mmg synonim ngan seorang linda ni la..


pada aku segala ketensionan leh lepas bile pandang laut tu....tapi skrg aku xtensen pon..just melepaskan kebusanan jer..aku p hri tuh ramai2 ngan kezen n pepakcik n memakcik aku..kire cam pre-family gathering la...ape aje axtivity kitrg?? mandi manda n makan..pas tu mandi semula n makan n mandi..jenuh gak melayan kezen kecik aku si puteri tu..men pasir wat castle la..ahhh..layan jer...

bosan layan budak kecik tu aku terjun laut men bola dlm laut..hahaha...klakar tol..men punya men bola tu tepat kene muka aku..peh berdesing plak..sib baik spek x jatuh dalam air masin tuh..


mgu depan nak p ngn family bsr plak..sure lagi hapenning..aku kalo dapat lepak tepi pantai mmg rase cam tanak blik..errmmm..layan angin sepoi2 bahasa kebetulan time tu xpanas sgt...so xde lah aku 'terbakar' sgt mandi laut...cume ujan plak ptg tu..tapi ujan tu cam air pancuran lak rasenye...errmmm satu kepuasan dapat mandi laut+air hujan...2-2 tu rahmat tuhan yg tak ternilai....


ermmm..

t aku smbung la kat entry mandi paser part 2 ye..


daa..

No comments: