Saturday, December 20, 2008

Hari Gembira Angah..





Kitorg p td kul 5-30 pagi..awl sbb ia memakan ms slma 2jam lbh nak ke pulapah..(Pst Latihan Polis Air hitam..) Tu pun lewat n abah memandu laju serasa cm naik rooleeerrcoasterrr sehh....sepanjang perjalanan dah tentu la gelap sbb xsubuh lagi...ermmm sejuk giler. n mcm2 insiden berlaku..1st adik muntah..sbb xmkn pape..angin dah naik kat kepala kot...n mebi gak sbb keadaan abah memandu ala2 racer yg dahsyat giler....kalah lyndydedrifter...hihii..aku kat sblh adik dah mula meloya sbb terbau muntah tu..huhuuu.muuweekkkk..tapi sib baik aku leh tahan..tapi muka mmg pusat lesi la...monyok jer...aku xtdo mlm td...gara2 postink tu...pah tu ada sorg family pltih polis tu xcident...huhu...xpasti lggr ngan ape..tapi aku nmpak sorg pompuan lingkungan umur 20-an berlumuran darah di tangan...pekat seh...huhuuu...upenye kwn adik aku nye famili...meraung gak mber tuh ms pas perbarisan td....about the pbrisan??..errmm interestin la..biasa la..baris lurus..kiri kanan pusing...ha...penat giler sbb panas..pah tu...errrmmm..aku xde mud nak wat cite ni sbnr nye....i was tinking bout my posting ke sarawakkk...??..

uhuhuuu....

No comments: