Wednesday, December 17, 2008

Kerna si ANGAH!..

Hari ni malas tu tetap malas cam biasa tapi sempat gak aku bershupin!!..uikkss..duit tade sempat lagi shuppin- tringat lak sms zmah ptg td yg aku dpt time tgh drive kat ampgan..[bace time tgu trafiklite merah tu..]..aah..saki baki elaun beb..harhar..trus zmah stop sms aku..sure dah dapat tgkap perangai lame aku ms kat uitm..gemar bershuppin ni..haahaa..dia pon sama per..
shuppin ape jer tengah2 bulan ni.. xde pon aku cume menganta adik2 aku n mak aku p shuppin baju2 nak p tingok angah tamat latihan sabtu ni..aku biase jer..mak agak berkobar2 nak p.walaupun angah xdpat join kawad time parade tu nanti..[dia xcident time trening..doctor suspek tulang punggung dia retak memula..n at last after x-ray..upenye patah sket....huhuuu..seram lak dengar bile doktor sajeskan wat operation jer!...operation di ********????...uuhuuu..cam xsnggup aku byngkan adik aku di operate di *******..mintak dia sihat la...]
miera yang beria nak beli baju baru kate dia..Kerna si angah!yelah nak tengok kakak kesayangan dia..[dia manje giler ngan angah]..aku stop di pacific tu..sbb dia kenan la 1 baju tu..ermm..lawa gak..kaler blue ,tapi tadi aku p xbwak hp 3g aku yg ada camera..so xdpt amik pic..ni plak dia dah tdo..xdpat nak show pic baju tuh..[aku jer xreti nak tdo...ntah sawan pe ntah sejak cuti ni..dok tdo lambat..]..t entry akn dtg i show the pic ha!..
hari ni dah masuk 18hb..kalo ikot kiraan lagi 2hari rezat postink tu..n tarikh yg sama angah tamat polis trening dia..huhu...tapi angah dah tau postink dia..dia dapat postink kat pulapah [singkatan bagi: Pusat Latihan Polis Air Hitam ]tu jer...[atas sebab dia cedera masa latihan polis so dia diberi jawatan di dalam opis jer...kire xde la lasak cam menembak, kejar2 penjahat cam dlm gerak khas tu de, mengebom..[uikkss ade le logiks!muhahaha]..atau polis marin atau polis trafik atau ape2 laa..so senang la dia..dapat dalam n9 jer..opis lagi..senang jer.. masuk 8 balik 5 kann?? kann??mebi tu hikmah dia terjatuh dalam latihan polis hari tu kot...siap leh claim lagi kecederaan lagi tu..[tadi ngan epi mak bagitau kami...angah leh wat claim sakit time trening tuh!!...]
errmmm..k la..to be continued..

dis is our angah- Konst Wanita Nur Azlyza bt Roslan. (~We Pr0ud of U ngangah!!~)


p/s:[tatau nape aku tulis title 'kerna si angah'] ~ mebi sebab shuppin hari ni kerana si angah la la kot!!..haha=p

No comments: