Saturday, December 6, 2008

6 dec 08

askumm..

since kpli aku dah tamat..
aku nak mintak maaf pada banyak pihak slama aku kenal..
first of all..classmate aku...

shasha..nice gurl yang aku kenal..hebat berdebat..petah berhujah..cute n quit shy gurl!...sha i noe u can go sha!..pedulikan ape org nak kate sha...kebhagian ko, ko yang cipta!...go ahead sha!...i sokong u! n i hope we can keep in touch!..keep citchating wit me...sometimes aku nak gusip gak!

niena...dis up to date n fashionable gurl...she's veri good in english!..proud of u na..ermm na..ko byk berhabis kalo grup ngan aku!...aku tau ko mesti bengang especially time wat KKBI tu...na...maafkan aku ek...hehehe...tapi ko ni bega bona..(org n9 kate)..aku suh kiro ko kate tak payh!...dat is nina la..tak berkira!...

kak midah..ermm..wanita yang berhati mulia n sempoi giler!...aku pun byk nyusahkan akak ni...bese lah kak...aku ni childish sket...suka bemanja ngan ko kan??...hope ko bahgia ngn suami n anak mu yg cute giler!...jgan lupe daku...kakkakaahh..

kak nisa...shy n easy going!..sgt jarang dengar kak nisa merungut dlam kelas!..aku jer salu wat propaganda kan kak..??...ermmm wish u all da best!..jaga baby dalam perut tuhh...hope 2 ya time konvo!...sure dah membuyung..kahkah...igt pesan aku kak...beg pakaian persiapan bersalin bawak time tuh...aku leh jer kasi tumpang neo p hospital!..lalalaa..

kak nana..our p.ku yang berkaliber, rajin, patuh, hormat,cun melecun n kuat berlari!...upps tinggal lak..ada husband ensem...look like fahrin ahmad!...aku xmaksud pape erk kak...just memuji...semuga akak jd cam kak nisa gak...ermmm...membuyung sehh..ameen..bes jd muda..aku suka bermanja ngan kak nana...doakan aku jugak kak....bout the story...i'll make sure akan epi ending!..ameen..

kak sham...walupun xrapat..tp aku tau dia ni rajin study n seorang ibu yang penyayang!..kak shamsinar!..i like name tu..especially bile yg sebut tu si zul!..it's sound PERFECT!...

kak liza...metrosexual n intelligent..petah berhujah..pandai masak..pandai mngandam...(sape nak tempah wat kawen nye andam bule...hehe..)gonna mish ya mee goreng+udang besar ms hari raye tu...kak..igt tau plan akak nak bukak gerai pas pencen! n i org 1st yang jd pelanggn tetap!..

yati...my x-matrix n now x- kpli..nice to noe ya yati!...garang..tegas n paling besh dia ni funny!...lawak dia mahal seh!...loghat dia pure n khaw giler!...(lakonan ms clas EE...)..kenangan bes time bercamping!..maafkan aku..bukan tanak bagi pinjam buku log!...fazrul salu cop dulu!..i give it to him lar!..(...)

kak nor..ermm..chinese look gurl!..bijak giler..cun n mmpunyai ide yang bernas! salu siapkan asemen grup...tq bebyak kak nor! lurve ya!..

kak aini..plajar cemerlang sc!..taniah.semuga akak sentiasa dirahmati allah..jaga baby baik2...thanks bagi tumpng kete time lunch sem 1..hehe..kak aini penggemar meatball pizza!...

kak hud...hud-hud..comel n stylo!..sempoi n slumber..janji rock!...dah ada baby but menten cun cam ank dare seh!...hidup kak hud!..iye..aku igat kak..aku kawen ank ko jd flowergirl aku..dun wori lor!..hehehe

kak su...cute n sempoi tahap gaban lagi gaban gaban ! kadangkale glabah giler..hahaha...kak su mmg lawak..den doakan kak su pun cam kak nisa..membuyungkan diri time konvo...lalalalaaa..usaha akan meyatukan den xjd...but i'll make sure u akan terkezut time konvo nanti..lalalala..

kak D...urban,stylish,pretty, marvelous n bombastic!...kak..sori pasal penah mencetus kontrobersi kat clas time nak dpt skool prktikum...i emo kak..i yang emo!..not u!...biasa la i muda..darah muda ni nak mmberontak xtentu pasal!..setan byak!...hope u happy wit ya husband!..las day u nangis!..i pun.........huhuuu..

kak ros...my secret keeper..my petibesi, my luvly kakak..my fasi..my konselor...everithing pun rujuk kak ros!...tawa ngis pun ngan kak ros..dia ni sempoi n slumber...besh kenal kak ros!..kak...i hope u akan jd petibesi i smp bile2..u noe i really mish him!..mis him..mis him n miss...xle describe lar..miss him like crazzzzeeeeeeee..hahahaha...doakan u happy n cepat kawen...pah tu baru i..kakahhkakahh..(i hutang nak blanje u mkan n karok same2...i igt!..)

the rest...4 org jejakas...no comment!..hapiz..my emo K.U!auumm..mcm rimau kdg2!..tensen!...zul..abang yang sengal lagi sengal...ye aku igat ko org petama pgl aku lynda neo!...suka neo aku lah tu!..rizan..si pemalu yang baik hati..gud luck e.j!...last but not least..hazwan...si adik yang nakal!..nice 2 noe ya!..keep in touch bro!...ermmm....whut else??......no more..

me??....
i'm gonna mish all of u!

to him:-------->nice 2 noe u! even sekejap..u r apart of my memory now n then!..all da besh..
kalo u bace dis blog hope u understand!...aku xpenah sedih, xpenah nyesal..mlah aku happy
sebahagian dari kegirangan aku adalah kerana kamu!....lallalalaaa..


hilang dimata tidak dihati..
jauh dimata dekat dihati..

wsalam...

6 comments:

shashazura said...

aku terharu beb ko bwat entry neh
tbe2 rase cam nak nanges ble pk kenangan kite dlu
wuuu
aku pn syg ko beb
jgn pernah putus persahabatan kite !!
igt tu
*hugs* n *kisses*

emme~ said...

beb..
name aku xde ke
hahahaha

alaaa
forget da past k
wake up gurl
chill la weh
ade jodoh x kmane k..?

xoxo

~jasNIENA~ said...

huhu.. ni memoirs of the science 2 peeps la ni.. sedey wooo!!! bega beno? ape kah ituuuu???

Anonymous said...

chacha:

ya ...me too..nanges dalam ati..
syg chacha..keep in touch ha..

Anonymous said...

emme:
lupe lak kat emme..
kite jarang besma beb..aku xbyk nak story pasal ko..
nice 2 noe u emme!..

yah..aku chill la nih!..
pas is past..

jodoh xde dah tu..

lalaaa

Anonymous said...

niena:

"bego beno" mkne dia degil!...degil!
niena degil sgt!...
ha..g2 lar..
mis u babe!