Wednesday, December 17, 2008

Go-kart ke cut-go??!!

>>>>>>>>>>>>>>


Nak mengeksen picture meng-Go-Kart ngan kezen n pakcik makcik aku..

tarikh: 14 dec 08
tempat: extreme park Telok Kemang (g0-kart centre)
masa : 16:40pm
lap : 8 rounds x 2 x 4..[haa..kiro sndri]
cuaca : hujan renyai2 bahasa pas tu ok..pas tu hujan renyai lagi yg pasti lap basah!

peserta:
1) Pakndak de roadrunnerMan
2) Paan de cyber guy
3) Helmi de rempits boi
4) Akim de chubbychubby n chubby budak..haha
5) aku de drifter??...hahhaaa [aku tukang amik pic jer...tetiba hari tuh aku tanak main]

para penonton:
1) semua krew g0-kart tu la..
2) ibu-ibu, bapak-bapak, semua yg ada disiniiii...(aramaakk skali inul daaa)
3) kanak2 bwh umo

tragedi: (ADA/TIADA)
~ Yaaaa...ada..adaaa..

1) Akim the chuubby terpusing berround-round [bhasa apa daa ini??] kat tgh lap lalu terseret n tersasar ke lembah tanah merah yang mengasyikkan...kedebasssssssshhhhhhh....baju mengalami kekotoran degil yg berganda..muka pucat selesi tapi xmematahkan semangat beliau nak main buat kali kedua..berbekalkan skill yg dipelajari sndri...

2) Helmi de rempits boy...beliau bersaing ngan budak lua yg cam xpuas ati nak mengendeng kete rendah tu..lalu di selekoh marabahaya tu helmi de rempits terpaksa akur dgn kehendak takdir bahawa beliau tersasar jua akhirnye....syabbaaasssssss!! you got da powwerrrrr( sindir ke ini??..)

3) Paan de cyber memula menten akan abiskan lap tu ngan slamat..mmg ia...tapi masuk round kedua beliau juga turut terbenam sedikit di tgh2 lap...hahhaha..
klaka...paannn ..paannn..

4) Pak Ndak de roadrunner yg menten!!!!!...menten sebab di 'carry' dak Apiz..kang tergolek lak anak- beranak lagi terukk... hahaha

kesimpulan: hari ujan jgn men go-kart..jalan licin beb...hahaha...

perasaan saya: gembira terlebih bile depa terbenam tu...mcam la aku yg main kaaannn??

kakakahhahah.....[ada smbungan nanti family day kami on 27&28 dec..if jadi..]

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

2 comments:

shashazura said...

ala
nape ko x maen
ko kan ske drift !!
hahaha

Anonymous said...

aku takot time tuh...licin kang tergolek lak aku...harharrr...