Tuesday, July 13, 2010

Kecapekan


Tralalla....gud evening everybodi..
uwaahahaa..persisnye aku ni mcm happy jer?..benarkah?tidak sama sekali!
ngeeee....aku tgh merasai kepenatan atau dlm kamus indon nye kecapekan..bukan capik cm cite si capik tu plak...
KECAPEKAN yg amat2 sgt minggu ni.
ahhhh....patut la last week aku berpestatari balik awal.
upenye ada udang sebalik kuewtiau basah!..
aaarrghhh...aku dh agak..rest yg melampau mgu lepas utk aku bayar ngan kecapekan aku minggu ni..


siyesly, aku capek bangat!..
meh nak cite schedule aku yg dah mcm pekerja opis kat opis ni..
tak mcm cikgu..
aku keje sbnarnye blik jam 1.10pm..kira nye pas tu leh lah nak rest terbonggeng smpai mlm pon kan..kann??kann?...
ada org kata keje cgu ni senang jer...
keje pg, tghari dah balik!
leh guyang kaki,lutut,siku sume lah yer??


xde makne!


ni aku nak ckp bg pihak cecikgu sedunia..ahahaa..
xde makne nye keje cikgu ni SENANG!
Senang penat adalah..
sakit otak pon ada..
mgu ni aku dh mcm nak pengsan ngan minit2 mesyuarat n laporan2 aku yg byak nyer..
wakakkakaaahhh....
minggu ni skali lagi muntah meeting!
tertonggeng2 penat ngan mesyuarat yg berderet hari2 mesyuarat ok!..
hari2 lah jugak aku blik jam 4 mgu ni..
balik umah op kos aku xpikir ape dh kan..otak aku tak xcenter jer rase..nampak katil jer..
2-3 hari ni lah jugak aku terbongkang seawal jam 9.
mlm ni aku gagahkan diri aku yg xbp nak gagah pon menaip blog smbil2 aku selang selikan menaip surat panggilan mesyuarat lagi!
aku ada 3 surat panggilan mesyuarat yg aku nak taip, yg mane 1 drpada nye akan berlangsung lusa mesyuarat tuh.


nasib baik aku dah siapkan minit utk ke3 meeting tuh.
kalo tak mmg masak kicap lah aku mlm ni tersengguk depan lappy!..
ni aku xsuka nak jd setiausaha ni..
dah lah aku ni gile kuasa smpai 3 jwtan setiausaha..eh..bukan aku gile kuasa, dorang yg menggilakan kuasa kepada aku..
kan besh aku jd guru besar trus.
senang aku nak amik crk ke...cuti ker...mc ker..??


huhuhu tunggu lah aku dah besar sket kot baru jd guru besar.
skrg jadi gru kecik dulu.tu pon aku dah merungut mcm mak nenek dah!
nak jd guru besar nnti jadi nenek trus aku t..asek membebel jer!
dah la tuh...aku dah letih membebel.bukan ade sape nak pedulik pon kan??
dah la surat 1 hape xtaip ni.
dah lah dh jam 9.18pm ni..
dah la mata aku dah mcm gafel nak tido ni..
dah la tu aku sakit sendi sume..
aahhh..mcm mak nenek dh rase..
blum kawen dah sakit sendi2 sume..parah ni..


ayo cikgu..!!
dah la tu..
dah la tu cikgu..
tak larat..=(




selamat bermesyuarat lah yer cikgu2!


tata..




rase nak mn paintball utk hlg tension ni!...

2 comments:

meQ said...

Laaa....ingat kamoo men paint ball dah tadi...ayoooooo....hakhakhak....

Lynda said...

tunang i yg men tuh...tp xde dlm pic pon..tp i blk ni nak g gak kt ulu yam tuh..bes woo..jum kite p nak??