Wednesday, July 14, 2010

Empatbelas/Julai/DuaRibuSepuluh

slmt mlm...


ngantuk lagi sbnrnye aku hr nih..tp ku gagahkan jua ni
..hari ni kokurikulum smpai jam 4ptg!
ciss...mmg cis dan cis cis cissss...
aku punye lah menurut perintah wat koko pdhal ade selamber makhluk Allah tu leh xmenurut perintah..
siap p obersea lagi tu..
ni nak marah ni..
mn aci nih...aci kat kobon gotah!
arrgghhh geram nyeeeee
nak marah sbb xajak aku g obersea..


aaahhh...
tensen oii..


aku baru plan nak beli baju raye thn ni kat obersea kasi juling mata tunang aku..
kasi juling air sket mata mak mentua...eh silap...bakal mak mentuo den!
tu pon aku ckp nak g obersea dia dah bebel mcm2..
takot lah tu lah ni lah..
alah bukan jauh pon negara aku nak p tu ye kwn2..BRUNEI DARUSSALAM jer..


bkn nek flight pon!
nek kete jer..
dekat jer ngn tempat aku ni.hari2 nak g obersea pon xde hal..
aku dah xheran nak p brunei tu anytime jer..
alah..kalo aku cun2 g brunei nak ngurat sultan brunei pon ok...ahhaha...
xkuase mak!
errmmm...pe daaa merepek nih!
owh..dorang g obersea tinggalkan aku td!..
haaaa...
obersea lah jugak tu kannn..kann??
ok..hari ni 14julai yer.
ade 2 mende nak gtau..
pertamanye: hari ni bersamaan 4 bulan dh aku bertunang..hehhe..tapi br 5 kali kot aku jumpa tunang aku...ahahhaa...cian seh!
sbr je lah...apo nak dikato..


kedua: lagi 12 hari aku genap ler 26thn..ahahhaa..tu pon nak gtau ek..poyo..skati aku lah!
haaa...sape2 terbace nih jgn wat2 xtau plak...hadiah tu sempat lagi nak beli..
jauh dekat xde hal..pos jer...posssss...
errmm..mmg xde lah istilah nak celebrate besday or nak suprise besday ke hape ke kan?..kalo dah name aku di Limbang ni kan?...xde lah de nak celebrate2 ngn tunang ke hape ke...
nak dpt2 ros ke...bunga2 ker..mmg xde lah tu sbb nye jauh gni..
errmm..tatau la kalo dah balik nnt kan?..hehhee
(mintak2 ler ada suprise lagi..amin..hehee)


ok tu jer...


tata..




eh jap..


oleh sebab tensen ditinggalkan oleh mereka yg bershoping kek luarnegara td, aku telah melantak pelbagai jenis makanan bersama hosmet td berupa sutun tepong, nasik katok,french fries,manggis,kopok lekor, ayam gureng kepc...
cacamarba sudaa perut ni...tu ada lagi ais kcg merah dlm peti..sat g ceq mamam haa..




huhu!..menci tau kene tinggal!


nak ikotttttttt!




tata~


org secret recipe yg mengong terslh tulis...cissss sungguh beliau tuh!

tarikh yg same pd 4 bulan yg lepas kejadian ni terjadi..


No comments: