Thursday, January 1, 2009

Tragedi niuyear


hahha..ada mcm2 tragedi pada tarikh 31dec ni la..selain ia adalah last day 2008 ia adalah hari yg penuh tragedi pd aku..

AKU & 2 BELON AKU- aku ke putrajya bagi mendpatkan tiket penerbgan aku ke sarawak..konpem 8jan ke LIMBAMG!...Mmg terduduk gak aku baca paper putih tu tertera nama aku berbintikan ayah aku la..uppss..gluurrppp....2 flight seh!...seumor hidop aku mmg la xpenah naik kapaterbang n teringin nak naik kapatebang, skali dia bagi aku fly ngan 2bel0n tu...maun mabuk belon aku t..harap2 aku x la..Dah setel kes aku n 2 belon aku tu aku pon balik la umah aku...balik awal sebb aku janji ngn fikah nak teman dia tgk muvee HISTERIA dia tu..errmmm ok jer..lagipun dpt lepas tensen aku dan kes 2 belon aku td..

FIKAH DE HISTERIA GIRL-..Ahaaa..aku balik n bersiap la nak ke GSC ngan fikah...walupun aku lebih gemar TGV..tapi disebabkan ia free maka aku xkesah TGV atau GSC...janji PREE..huahuaaa...Fik amek aku tepat 8.30 mlm..cite tu Fik kata 9.30 mlm...ermm..ok la tu..sempat jer...b4 tu aku dah kata kat Fik.."ko kol dulu tau..konfirm kan dulu.."...kami pon berwangi-wangian seharum pontianak harum s***** malam..errmm..(jgn slh pham,aku jrg kua mlm tapi mlm tu aku pikir mlm niuyer...y not kan??..lepak jer lagipon aku dah nak fly dah..) Fik ngan yakin sepenuh jiwa raga n aku ni folo jer...sampai depan GSC aku pelik gak??..uiikkkss..nape tade orang nih??..xkan sume p sambut niuyer??...Fik dah len mcm muka dah bengkek jer...hahaha..kitorg baca r notis..." SEMUA PUSAT HIBURAN DITUTUP BAGI MENGHORMATI KEMANGKATAN Y.P.BESAR N9!"...amek ko!...aku gelak kan Fik....huhuaaahuuaaa..minah ni xpueh ati siap kol kwn dia...ntah kak ape ntah name..."jum wei p ERA walk!"...hah??...mane tuh??...owhh Terminal 2 MBO CINEPLEX upernyer...ok ...aku ngekot jer la dia..sampai sana pak guard tu ngan senyum mesra tnye.." ni nak makan ke nak nonton??...",..uiikkkss..."NONTON!!!", Kitorg jwab.."arr..sila baca notis tu yer dik!"....ahhahaaa...xpayah bace aku dah tau pe dia tulis...muhahhahhahaaaa....dlam kete fik histeriaaaa...depan jirat cina seh...(tanah pkuburan cino tu la)...gni la lebih kurg lalakan n lolongan dia..
aaarrrggggggghhhhhhhhhhhh....xdapat tgk histeria!!!!.............aku gelak terbahak2...kan dah suh kol dulu..nmpak sgt x alert ngan kemgkatan YDP!...

AKU & DIA - perlu ke aku mention siapa??...errmmm..yg pasti aku dah cakap mlm ni!...(betol ke dah official??...aku rase betol la dari ape yg aku ckp n dgr...)tq babe! and happy niuyear!!!!!!!!!!!...tp aku tetap akan fly 8jan ni..FLY TETAP FLY..ia tersurat..tapi aku pegang kata dia "asam didarat ikan dilaut dlm periuk bertemu jua...kat mane pon aku insyaallah akan kitorg boleh berjumpa....tq bebeh!..

No comments: