Sunday, January 25, 2009

Coboy Town Time..

errmm..wonderful topic je mcm..entry hr ni pasal kejadian mlm tadi..eerrmmm ni on da spot nye planning..yg aku rase gile gak lar..ape yg giler?..sbb aku kua p Coboy Town kat Melaka je pon..bukan kat perlis mahupun sarawak pon..aku angkut same konco2 aku yg terdiri drpada mak aku..n adik2 aku yg pompan..eh ...mn de aku ada adik laki?..yg giler sbb xbagitau abah jer..kalo bgtau sure dio xbagi! konpom!..hehhe..kitorg p ptg kul 6...sampai umah kul 1pagi!...wakakaka...sbnarnye p ngan fmily besar kat rembau...dekat jer kat a famosa tuh..

15min je dah smpai..tiket mmg mahal giler...dewasa rm40!..kekanak ribena rm33 nak enjoy nye pasai beratus gak abis mlm tuh...excuse me...ada org support seh!..lalalaa...besh betol...6 family yg p..mak aku n family, pak ngah, pak su, acik, cik pa, atok n nenek...mak aihhh??...atok nenek pon???...uiishh..nak tgk show koboi nye pasal..skali sekale...po salah ehh..

ahh lyan pic ye lah..mmg besh giler show tuh..berbaloi ngan rege tiket n kami kebasahan kerana hujan pulookkkk..huhuuuu..spoill..lagi ujan lagi lapa....soru time plak...




No comments: