Wednesday, June 10, 2009

Nite @ s2

salam all~~

alamak..nmpaknye ada yg mrh n bengang ngan entry kemarin lah! si wan siap sms bertubi2 n ym lagi aku pas bace entry tuh..hahha...[xpuas ati ke beb??...]
errmm..sori lah...hnya entry kosong jer..xde kaitan ngan sesapa kecuali tuan punya bdn tuh jer...hahhaaa..azuan padan muka ko!! aku kena kan ko dlm blog aku! sukati aku lah kan??..blog aku! copyright pon aku..bia lah..nak cite sesape pon sukati aku leeerrrr....hhehheee..ada aku kisah?..hihiiiikkk!!(kuikuii..gelak setan plak!)..

well..past is past..ermm..let's us move to da next topic lah! whut ha??..owhhh yaaa..i'd like to share wit ol of u my gathering wit my veri besh fren...baru jer td kami lepak n hang out 2gether..sgt lame x hang out ngan dorg ni.sejak balik aku dok bz ngan konvo n family plus bf..[uikks..bf kaaaa??..]..tapi tadi dpt lah gak aku spen masa hang out ngan dorg nih..errmmm..rase sgt seronot. mmg ngan dorg ni lah aku salu lepak dan berpeleseran sejak zaman skolah menengah lagi..salu nye ngan dorg ni kitorg akan borak2 sambil shoping..dorg ni kaki shoping ni...td pon xsemena2 aku "terbeli"sepasang kasot ala2 ballet shoe kat vid & Vad..nice baaa...[nak pakai naik belon lah!]..

pas "terbeli" kasot tu, aku "terbeli" lak lagi beberape menda lain...hahahha..tuh bukan 'terbeli' dah tuuu..tu mmg nak beli dah name nye..pas tu p survey2 spek..eerrmmm..sib baik lah aku nye spek ada 1 lagi yg baru n xpenah lagi pakai..si Farah jer survey spek n baju kemeja tok adik dia..[alahai farah...baik nyee..mentang2lah single...cube dah ada bf, xde makne nye ko nak bagi baju kemeja mhl tuh kat adik ko tu de..]..hahaha..WhuteVe lah!...

Mostly pas jenjalan perut pon lapa lah..acara sterusnya mestilah makan memakan..errmmm..sian kat dorg, dorg terpaksa ikot pe aku nak mkn sbb memandangkan aku bp hari lagi dah nak ke srwk n nnt xdpt mkn feveret fud aku kat JJ tuh..ape lagi kalo x GRILLED FISH kat Arena yg enak lagi disukai aku..time makan ni lah time paling bes..sebab sesi bercerita dimulakan..ermmm..mcm2 lah cite kua..seronot nye aku...[betapa lame xlepak sama tuh la rs sgt excited kua ngan kwn2..]..mkn mlm tuh aku yg support...skali skala balik aku pon lame xblnje dorg mkn..errmm..

pas tuh round lagi n kami pon blah lah dekat jam 9.30 mlm...kalo ngan dorg ni mmg x layan wayng...dorg ni shopoholic sket!..[betul ke aku eja tuh??]..so mmg xde lah aktiviti karoke or wyg de..tp kalo geng keje aku tu mmg lyn habis wyng..[errmm..mlm td baru jer lyn Nite @ museum 2 ngan Fikah kat MBO]..Besh beb cite tuh..

ok..tuh jer nak cite..rase sgt epy hr ni..at last dpt gak hang out ngan korang yg giler2 n besh nih..t raye kite jumpa lagi ok...aku plan nak mkn steamboat Jhonny's ngan korang lah!..ok t kite set ek..ok daaa...take care beb!


ahaaa..epy cam gni kah saya hari ini??..


singgah juga melihat ke"stylo'an buah ati ku yg nasib x ku "terbeli"


kemana lagi guru kalo x ke MPH.....kedai ni kedai feveret i..hehee..


Dis is 1 of my feveret shop to buy spek mata!..it's A'Look!


old Town..tiap kali kami dtg sure full..ntah bile nak kosong nye...bosan=(


**aishah**farah**saye**


aktiviti menyengal bermula..hahahaaa..


errmm..aishah pon nak tunjuk skill menyengal yer??..hikhikk..


tgk lah tu..minum xberagak tol dia nih..[muka control siot..]


uurrmmm..yummyyy..my faveret grilled fish!


kasot yg aku "terbeli"..mcm ballet shoes plak..!..


my besh fren..aishah n farah


aku kalo dah berjumpa farah...mmg gile2 menjadi...




errmm..gembira tol dpt lepak ngan korang..t lepak lagi k!..

No comments: