Monday, June 8, 2009

az1 vs ct

hahaha...
salam all~~
gelak dulu baru beri salam...whut a bad habit!

sebab ape gelak td..ermmm sbb rase nak gelak!..harharharr...klakar ngan sorg kwn aku ni..
adoiihh...mcm2 mslah dia ni...lame dah aku kenal dia ni..errmmm since 2002 till now..lame gak..sbb aku kalo berkawan jenis keep in touch!..bukan pe..senang lah t pape..plz don't get me wrong with that statement ok..mksudnye bkn lah nak menggunakan kwn or whutelse..untuk ape2 mslah fren adalah org pertama yg akan kite cari...betol x kwn2??...[yeyyeye..].ermm..forget it!..

name dia ni azuan..nice huh?..single name with a single status jugak!...so those who are interested bule la..[jeng3x...wan...aku promote ko nih!!].he's chinese look guy..errmmm...1st time aku kenal dia mmg aku slh org....(uikkk...cina mn lak tetiba nak kwn ngan aku ni??!..)..

ok pe jer aku nak cite ni pasal td lah..tetiba aku tngah bosan2 layan ym aku yg baru ni[ym lame aku dah locked! sengal tol!!]...adalah makluk bernama SITI ni ym aku??..uikkkss...xkenal pon?..tetiba tnya aku emel dak wan ni ha...errrmmm...pe hal lak aku ???...

n pe yg aku dah agak mmg betol pon...si sengal wan ni upenye nak melarikan diri dari si SITI ni...n gunakan aku sbgai pnyelamat...(kononnye aku kata kat SITI ni aku lah gf pujaan dia..hahhaha]hahhaa..tu lah...aku dah kata kalo berkawan hati2..jgn men terkam bah..bdk SITI ni org tganu..

bukan lah nak perkecilkan tganu n klantan..tapi mostly kwn2 aku yg aku kenal ber"awek" kan awek sana mmg bermslah yg sama..nak cuba larikan diri...uhhuuu...nape ek??..n at the same time aku wat la small research sendri...[xde lah aku nak heboh2 kan..]..mmg kalo sape jer ada awek sana sure akan lekat trus sampai kawen...ahhahaa...buktinye??..xde lah bukti..tapi kengkawan2 aku dah prove kan...so jadilah research aku tuh kan??..org2 tganu n klantan??..jgn mare kat ambo ok...its a realiti baaa..

tp dak Wan ni yg klakarnye..dia salu nak act macho ngan title single dia...walhal ada mslah kompom aku lah penyudah mslah ampeh dio tuh...errmmmm...sib baik kwn..kalo x lamo dah aku humban ko dlm parit tepi Giant tuh wey..
ahhh..aku xkira..pizza 1!!

so kira td si SITI ni mati2an lah ym aku semata2 nak tnye perihal Wan?..hahahha...aku lak terpaksa menipu untuk slamatkan kwan aku yg sorg ni..ermmm..tipu yg baik tu...ngan slmber bls ym si SITI ngan ayat2 yg xleh bla....[SITI..ampunn..i xbesalah ok...]..n at last aku nsihatkan wan, kalo berkawan ngan pompuan hati2..pompuan ni cepat perasan[ kecuali aku ok!]...SITI tu budak lagi..mmg perasaan prasan dia membuak2 bila ada org salu take care kat dia...[ oiii.. sengal wan...ko melayan dio dulu apo hal! tgk las2 ko pas kat aku! siot tol!...]..

ok tuh jer cite Wan n admire yg dia cari sendri tuh...kiranya aku epi lah dpt tlg kwn aku ni ha...!!!semoga ko xbermaslah lagi lah kwn ku...ni aku nak gak letak pix ko yg xbp nak ensem tuh....sori weh, aku amik kat fster ko![ko dah bagi keizinan pon!!].. those yg membaca, jgn slh phm..dia ni bkan bf i ok...t marah plak bf i...to my "him" out there..i laf u!


pehh...cik SITI punye cun cam ni pon ko nak melarikan diri wey...adusshh!!


haaaa..perkenalkan..nilah dio pemasalah kite hari ni...sape minat leh gtau i...

4 comments:

gilopoyo said...

uik aku lak jadi mangso ampes2....

meQ_jb said...

weyyyy......marah neh kutuk org awek trggggggg.......den ni org ganu gak haaaaaa.......siap raye nnt....

Lynda said...

omG!...I terlupo lah pulokkk aunty i yg vogue lg stylooo ni kerabat ganu..ampunnn ampunnn..(abis la...kurang la duit raye thn ni...)

Lynda said...

killerX: ele..ko mmg sj nak jerat diri..padan muko weh...aku xcampur ok...