Sunday, December 20, 2009

Melankolik Jiwa



Keadaan sy menaip ni adalah separa normal..dlm erti kata lain otak xbp nak stabil!saya xnormal?kenapakah?kenapakah?

Ada byk yg sy fikirkan maka berlaku lah kekecamukkan(betul ke ejaan tuh?)jiwa pd mlm ni..atau mungkinkah sy dlm keadaan PMS?..owh..ada betul..ada tidak..sapa xtau PMS p lah bukak buku bio ker..

Sapa pon dlm dunia xde yg sempurna 100%!..sesempurna manapon kite akan ada sedikit ketidaksempurnaan yg samada kite boleh nmpak..ataupon yg hanye org lain yg nampak!tapi kite xperasan! Betul!Sila lah anda betulkan saya andai saya merepek meraban sesuatu yg xbenar ok!



Mcm mana nak jadi manusia yg sempurna?..bagaimanakah cara untuk kite menjadi sempurna dimata2 yg mengenali kita?Sila..silaa..saya mahukan itu!bile berkata mengenai sempurna..sy lebih gemar digelar manusia yg xsempurna kerana dgn itu sy akan gigih berusaha menjadikan sy lebih sempurna!

Kenapa sy rasa sy manusia paling teruk?tidaakkk!..sy xteruk! sy ok!..tp bile sy pikirkan sy ini sebenarnye manusia yg teruk!..Saya seperti tidak pandai manghargai org2 disekeliling sy! Ya!..saya akui itu...kelemahan sy yg sy xdpt katakan tidak!
bukan xpandai nak menghargai tetapi xreti nak menunjukkan penghargaan itu mungkin!
kadang kala manusia xperlukan tanda untuk dihargai.kadang kala ada manusia sy sukakan sesuatu untuk menunjukkan dihargai!.....Mcm sy?..sy xkesah pon jika tak mendapat apa2 sbgai tanda penghargaan..tidak pernah sy berbisik atau mengatakan ketidakpuasan hati bile ape yg sy lakukan tidak dihargai!

Tp ada sesetengah individu suka dihargai dgn cara memberi sesuatu sebagai tanda!..
Shabat..silalah kalian paham bhawa sy seorang yg xreti untuk menghargai anda!Pasti kalian yg bershabat dgn saya berasa rugi dan menyesal mempunyai sahabat seperti sy!..akan tetapi sy mempunyai satu jenis ingatan yg mana sy akan sentiasa mendoakan kalian! Pada sy itulah caranya saya menghargai kalian sebagai sahabat saya!Terukkah saya?!..



Melankolik jiwa sungguh sy mlm ini.bile sy mendapat penghargaan dari org tersayang,sy tiba2 merasa yg sy xpernah mmberi sesuatu input kepada org2 yg menghargai kehadiran saya! apakah dgn tidak memberi input maka sy akan kehilangan semua yg menghargai sy?Sy xmahu kan itu terjadi!..Sila..sila..silaa..silalah jgn terjadi ok!

Nampaknya saya ni seperti seorang yang sgt teruk!..aahh..(igtlah wahai lyndy: sebaik2 kejadian adalah manusia!..)cubalah menjadi yg terbaik diklngan terbaik!Hari ni sy melabelkan diri sy sebagai LYNDY YG TERUK!..Ok sy tahu sy sgt teruk!..kerana itulah diri sy yg sebenar.......

(",):minah ni pehal ntah?..weng2 plak mlm nih!sila abaikan penulisan di atas!

No comments: