Saturday, June 26, 2010

Sinopsis June



Bz nye aku smpai xdpt nak jenguk blog sendiri.Hampir2 terlupa pasword.Cet!

Nasib baik jumpa balik.Hahaa..

Alhamdulillah skrg aku dah blik ke limbang dgn selamat.Yang xbp nak selamat yelah duitnye jer.

tiket! tiket! tiket!

adushh...xpe lah duit boleh cari...

cite pasal duit ni bulan ni mmg berlibur sakan di semenanjung.CUTI kan?.
so entry ni nak wat sikit sinopsis cuti bulan June yg baru je seminggu berlalu.



Happy.Gembira.Ceria.Seronok.




4 perkataan tu menggambarkan cuti aku yg lepas bersama keluarga,teman dan tunang tersayang.

1st time bercuti sebagai tunang org.ahaaa..

alhamdulillah..kehidupan aku dikelilingi org2 yg syg aku.

tengss semua..

rase puas hati balik cuti 3minggu ni..

every single day aku bersama org2 tersayang.melayan kerenah ahli keluarga aku yg mcm2 kerenah.berhibur beronggeng rokiah dgn teman2 ..(maaf sbb aku xdpt nak spend byk ms dgn korang sume..)




okey stat with minggu pertama holiday...............

ke kedah dgn family tunang aku.

sgt2 besh dpt bersama2 join his big family ke majlis perkahwinan adik nya, Iwan

sambil selam minum ribena lah!...

jln2 cari makan okey..

g padang besar je pon.

ala...xbesar mane pon padang tu..hehe..

tp yg penting sgt2 besh dpt jalan2.sgt byk nak describe tapi nnt muak nak baca..

sbb semua kisah aku ngn tunang je pon ms kat kedah ni.

ms kat kedah ni lah aku betul2 kenal tunang aku sebenar..maksudnye siapa dia sebenar aku dh dpt nilai.

dan mmg aku xsalah menjadi tunang dia.

sgt22.. syg kamu..

semoga jodoh kite dipanjang kan..amin =)

so pendekkan cerita hujung minggu rs berbaloi2...lalala





semua mereka akan menjadi sebahgian dr kelurga ku kelak..


selamat pengantin baru...semoga berbahagia selamanya..


syok juga jln2 di Jitra ni..


2 org yg berpoyo dlm bas...hehe..


sy kelihatan penat berbaju kurung ke padang besar...smbil selam minum air lah katakan!



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Minggu ke2 pulak..


bersteamboat bersama rakan2 lah pulokkk..yang ni seronok sebab aku dpt melepaskan rasa nak shoping tu sepuas2 nye bersama geng2..tu yang berlibur sakan..duit keluar mcm air bile aku xdpt nak tahan perasaan membeli membelah tu..okey..aku suka shoping ok!..rase jem otak kalo xshoping..hahaa..lps shoping, makan..then borak2..cerita ceriti ,then shoping lagi..makan n shoping lagi....gilokayo nih...haha..balik limbang xde lah nak ronggeng gni der...=(


hahaha..neway..hepi belated besday to farah..si tokey belanja steambot hari tuh..tenggs beb!..aku doakan ko cepat jumpa jodoh...lalala..aishah pon sama..beb..hadiah ko pospon ek..ahahhaarindu weh nak lepak sama lagi..tp xdpt lepak lame sebab aku byk hal je..takpe lah kan..janji kite dpt togede2 holiday ni pon dah besh dah..





si aishah n farah


makan time..uwahhhh...yummmehhhhhhhh..




"adoiiii...duit dh abis ni weh.....", farah mengeluh ke tu??

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Minggu ke-3

berenjoi ngan famili plak...lyn kerenah adik2 yg nak mkn mcm2..layan kerenah mak yg xabis2 dgn goodie bag tok majlis angah xlama lagi..lyn angah yg xabis2 ngan hantaran...layan semua lah..hehe..so dgn keberadaan aku di sbn ni mereka betul2 memerlukan khidmat aku nak beri nasihat mcm lah aku ni pakar sgt dlm bab perkahwianan ni..ahahaa..

tapi seronok lah dpt sama2 beli barang2 perkahwinan angah.Aku sponsor lah kain baju untuk pakai sedondon..hahaa..jalan2 cari kain ni pon buleh thn tau penat.stop lah kat tempat mkan...ahaha..seronok giler dpt mkn kat iceroom tu...plus aku ni penggemar sejati menda2 berais ni....padahal tekak sakit tpaku bantai semangkuk red bean star...yehhh...sedappppppp...sgt sedap i tell u...iceroom ni dpt penganugerahan JALAN2 CARI MAKAN lagi....sbb tu aku beria nak g msuk sana..gilos la sedap...
next time nak ajak kimy mkan sana..hahaa
sy tau kamu xgemar ais....hihi..

mak sgt2 obses dgn majlis yg nak berlangsung ni..tetiap mlm dok lepak atas katil aku n bincang2 pasal tu..aduh..susah juga nak wat kenduri kawen ni..pening juga..
tapi xpe lah...kalo tak aku sap lagi kan yg nak di bw berbincang?....
nanti masa aku nanti sama jugak..
alamak..rindu kat mak plak...

mak ngan si budak lawa bj ungu tunggu aiskrem smpai..




sedap tau aiscream kat cni!


amik gambar hantaran ke sms cik tunang tu??..


lawa nye langsir...langsir owh langsir...


staembot again...yeemmmehhhhhhhhh!




black knight sesame yg besh!..


semua aiscream yg sgt besh ada di sini..mari serbu! model tepi tu over plak..!

dlm minggu ni gak sempat skali lagi beronggeng rokiah ngan tunang...ahahaa...b4 balik limbang.!sesi mengetest suara msg2 di greenbox la pulokk...gian nak nyanyi ke hape nih??...suara aku dh tentu nye xbesh..terpana dgn suara tunang sendiri yg mmg lemak merdu...waaaa....


~ku dihalaman rindu~


epi belated besday to Mhd Khairmy Mhd Kadir...semuga dirahmati allah...syg kamu...



ada orang dpt jam baru...jelos!?!..




memakan yong tau fu dpt menghilangkan kesejukan di Green box..ahahaa..




greenbox...mari mengarok!

poyo lagi!..


cantek tempat ni..teruja!


ehehee...ada org tgk jam baru...ahahaarr..



------------------------------------------------------------------------------------------



okeh..next holiday nnt cerita lagi..


tata..


rindu semua disana!




No comments: