Friday, April 16, 2010

apo nak dikato

susah juga keje tu.........
ah! aku salu dpt mende yg aku reject awal2 dlm kamus hidup aku.
ape nak dikato?
nak kato apo dah tak terkato dah pon!
sergahan lembut en.PK1 pagi2 khamis yg dirahmati pada aku tu menyebabkan aku tertakterkata apabila keluar dari bilik kecil tanpa hawadingin tu.
ermmm..
ok..tahniah pada diri sendiri kerana layak menjadi ganti guru PRA selama 2 bulan!
cemerlang kan!?
mmg dah dapat ku hidu brita2 tu dr kengkawan tp aku mcm endah tak endah.ahahaa
kononnye aku mcm mls nak pikirkan lah.
at last aku memadankan muka aku sendri sbb dari awal2 xnak bersedia menerima berita 'gumbira' tuh.
padan muka !padan muka!
dan sekarang??!!
skrg aku sedang berhempas pulas mencari dan memadankan chemistry antara aku dan kekanak ribena tuh.
buleh ker?
dapat ker?
padan ker?
ade ke chemistry?
ermm..
owhhhhhh..argghhhhhh..aaaaoohhhhhhhh....
pelbagai gaya jeritan rasenye aku nak taip kat cni.
adessss!!..
terlalu payah bagi aku yg mmg xbiasa bergelumang dengan mereka yg sangat2 memerlukan perhatian!
adusssss..adusss..help me! help me!
cemana ni?
sabar jelah aku menanti 6minggu lagi sementara cikgu asal kembali ke sekolah!
kalau diberi aku upah berjuta pun aku tak mahu lah!
aku mmg tak mahu!
tapi aku anggap ini sebagai cubaan dan pengalaman jer!
mengambil pengalaman disamping nak ubah cara kerja!
adesss!
lepas ni no-no-no-no!..
aku lagi senang terjerit terpekik dgn mereka yg dah bijak berpikir.
asing sekali aku hari ni tidak mengeluarkan suara yg lantang semasa mengajar.
wah!
mmg kalau begini tekak aku sentiasa lah sihat!
errmm..
bile bercakap budak xrespon?
uhhhh..budak pra mmg la susah nak respon.
sabar je lah!
adesss..byk sungguh mengeluh.
sesi meluahkan perasaan ke hape ni?
tunang aku dah hampir terbakar telinga agaknye melayan rungutan sang penunang dia nih tetiap mlm!
setiap hari nak komplen!
adeh!
sori lah b..
ermm...
-----------------
-----------------------
--------------------------------
-----------------------------------------
-------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------
sekian.
sy yang sgt tensen.

No comments: