Tuesday, October 13, 2009

GudLuck Lyndy!

Salam all~~

Haaahaa..dlm pada sy nak interbiu ni sempat juga menghapdet mlm ni..ahhh..xbace pape pon..hanya sikit jer persiapan ku ke esok..hahaa..whut eve it is, mesti yakin!...yes Lyndy.. u go girl!..ahaha..yg pasti esok ku akan kelepasan n melepas nak mkn jamuan hr rayo umah kak maskinah..huhu..xpe lorr...len kali aku kan pakse kak mas lagi..hahha..(agak kejam jugak ayat ku ini..)..sori lah..when u enter my blog,mmg mcm2 tatabahasa yg teruk-meruk sy buat!..hehe..my blog kan..sukati lerr...(cgu bm ker nih?..)..;)

td siang sementara nak tgu kelas, cgu Anthony telah skali lagi menggerunkan aku ngan statement2 temuduga yg mmg aku xredi pon..!! hahhaaa..glabah kah aku?..sikit lar..tp kool jer..bak kate miskong...xde ape pon..slumber jer..hahhahaa..(bole ke xbole pakai ckp dorg ni sok jer lah yg tentukan...) neway, thnks to cgu Anthony atas nasihat n pedoman td..hehe..harap2 sng lar!..mlm ni xtawakal lagi..esok pagi br gue tawakal lah..!! hahhaa..

dlm pada ms yg sama ter'miss' pada my pren yg interbiu kat PKG last 2 week..errmm..pasaan yg aku hadapi mlm ni same lah ngan pasaan zai ms nak interbiu hr tu..haha..(sgt funny bile teringat saat kami berjalan kaki ker kdai mkn Selera central dari Purnama..hahaha..upenye tutop bah!..eeee..ngabihkan boreh!)


me n zai..hehe..ms pra-konvo IPRM!

ok..dats all lah ..mcm nak tidur..(tido ker??..)..hahaha..lately ni mmg tipu lah kate tdo awal..i'm still in my 'hanimun ' mud..hahhaa( ciplakk ayat mis kong!)..
gud luck to me tomorrow!..daaaaaaaa..

No comments: