Thursday, April 30, 2009

Time 2 play!!

errmm..dulu zaman kanak2 gemar gak saye main menda alah ni..
errmmm..sgt seronot waktu tuh...tiup2 belon kua dari peniup..
tapi kdg2 tensen mak...tiup2 meletup belon ke muka...pluuppp! oowwwhhh s*****!!..berbuih sudaa muka gue!
tapi kini dah canggih...tekan punat jer beribu riban lemon buih kua...
errmmm seronot giler x terkata sehhh...

kalo nak tau..mlm2 b4 tdo aku akan tekan punat kekura ni..hahaha~~dibeli oleh housemate aku utk anak dia..tp menjelang nak balik sem masia aku lah jadi kekanak ribena main bubble ni..~~lalalaa..

syyhhhhh...housemate aku tatau ni..lalala~..kak idah jgn marah ek..


amacam?..nice huh??hehe..


tgk la tuh..tibi pon aku xhiraukan..


woow...amazing!..buat belon beso..


wah!!..ia semakin banyak dan banyak lah!..


bestnye ...hilangkan tensen smbil tringat zaman muda mudi..lalalaa~~

No comments: