Saturday, October 16, 2010

unsur raya



ni dia pic unsur dan sebatian raya yg dijanjikan tu..
(sgt la lambat br nak letak..sukati lah yer!)
silaa..silaakan menatap wajahku yg ayu,cun,comel,lagi gojes itu.
wakakaaa.sila muntaaaahh...uwekkk..
ini bukan gambar mintak puji apatah lagi memuja..
sila jgn terperasan.
sila juga jgn ada yg gatal2 mensave (hadoi..bm spm gred 2..)
aktiviti mensave gambar wajah kesyangan hamba ni adalah tidak dihalalkan sama sekali.



**************** perasannnnnn****************



(org tgk pon tak agknye!)
ok..


kite mulakan dgn pic yg pertama..


pic diri sendiri!

dan diakhiri juga dgn pic diri sendiri!


harap maklum~




ini adalah saya!..mkn2 di bln raya amat seronok lah..ni ms kat umah pak ndak..besh gile kutiaw kantonis mak ndak biarpon sy hnye mkn kuah nye..hampa sbenarnye tak terkata ye mak ndak.ni sume gara2 shoping terlampau ngan mak lah ni..lmbat g umah pak ndak..tapi xpe..udang tu yg penting..maveles!..i like!




ni juga saya..ntah pekejadah plak posing gini..posing xbp nak jadik..ahhahaa..





watak yg sama..saya juga!..ni posing depan moto kekanda tercinta sy..anda jeles?..mesti jelas sbb anda xde moto besa..eehhh..bukan moto blkg tu yer..ms ni sy raye kali pertama di umah kekanda..ada mjlis kawen adiknye..jgn xtau sy raye byk kali di umah nyaa...sungguh xmalu!..mmg pon!




ni juga saya yg ntah pesal mcm ni punye posing!..owh..ni mud posing sama ngn pic td kan?...mud ala2 giloss2..xabaikan itu.xtau pe ntah syndrom yg dtg...hehe..




ni saya ngan si tecik Adani nmnye..ms ni raye umah Azri smbil lawat Adani yg br sebulan lahir..
aikkk??..teringin ker??..ehehe...tawen cepat!..oppss..



ni 3 gadis..ehehe...ika, saya n my makcik mek..ehhehe...

makan2 di umah pak ndak td lah ni..




ni diri sendiri lagi...pose ape ek gni?...




ni saya..beraya di kfc plak..ehhee..lepas lyn muvee bersama puteri..i mishh u...



ni adik2 berkebaya berebonding..ehee..dpn umah nenek jer..girl power!





ni pon girl power...ke powerpuf girl...heheh...yg tgh tu mak tercinta..muaahhhhh!! posing di umah pak ndak bersama cik mek dan aunty nye..




ok..yg ni saya..(paling xsah kalo pic xde rupawan saya ni...) bersama si ika yg gemuk beraya di umah paan di Kuala sg baru mlaka..besh..mkn ns ayam mak ngah dr yongpeng!...delisyes bangat! thn dpn raya lagi ni...




ni dia wajah2 kegedikan yg xmahu dilihat kan?..tp sila lihat...aksi gni sukar ditemui..tapi pak su kata aksi begini selalu benar dilihatnya..ahahhaa...piwww..~~



paksu menayang kamera beliau yg hebat!seronok berkumpul...sy kelihatan gemuk plak...owh..tidakkk..




sy igt lgi...ini gmbar ms nak g mlka ngn adik2 yg vok...

weeeweee~~~ senyummmmm suka dpt braya!





mak dan mak mentua ku yg super duper besh!uhuu....rindunye~~pandainye dorang ni posing..




ni plak abah dan abah mentua ku yg juga super duper beshh~~agak kontra fizikal mereka ni..uhuhuuu..rindu juga~~




sewaktu beraya dirumah aishah...lihat teko mahalnye tu pon suda kenal...roti jala n kari nala nya sgt sdpp!..tenkiu babe!!..thn depan mau raya sini lagi..sbb byk coklat tau..i loikee!!





aikk?..xabis2 mau bergurau senda psngan ni...!rindu kanda~~ hehe



hahhh??muakkkkk??


nak muntah tgk pic saya?..sila lah muntah!


tenkiu kerana cebisan masa anda abiskan menatap pic ni..


more pics in my fb!

ok.sayonara~~


No comments: