Friday, May 7, 2010

sakit hati

owhhhh...mmg #$%^&*&^%$#@!
ah!..aku buat onar kat blog sendri!..
dh la lame xmsk 'rumah' ni, dan2 masuk nak melepaskan kemarahan yg lame terkumpul!
hoho..
bile hatiku sakit akan keluar bermcm2 butir perkataan yg xbaik tau! tp aku xluah dgn mulut sbb aku tau aku bagus n xmcm org yg bermcm bagus ngn aku tuh.MULUT KURANG AJAR!
aku mmg bagus! ko sakit hati?
well, kalau aku xbagus aku xjd cikgu ok..aku jd perompak ke..penyamun ker, penjual dadah ker..
stop situ sebab aku rase bersyukur dilahirkan bukan sebagai perompak, penyamun dan ape jua 'pe' yg menjahanamkan diri sendiri!.
so mmg aku bagus!
orang bermacambagus tu sebenarnye bagus juga cume mulut ko kurang belajar etika bersopan dgn org..mulut ko sgt2 kurang sopan..mulut ko sgt2 nak kene penampor aku..
tapi aku yg bagus ni xde nye nk kasi penampor de...
tapi mulut ko sanggup mengeluarkan butir2 kata yg buat aku terbakar!..
ko mmg @$%^^&^*(&^!
kite manusia jer..tak payah la nak bermuka2 nak berlawan2 ok..
mati nanti kite same jer.
ko pakai kain putih.aku pon kain putih.xde nye ko pakai kain emas ke whutsoever lah!
xde nye ko nye kubur ada ekon ke..ape ke...same jer ok..same!
aduh..
letih la layan mslah jiwa ko tuh
aku tau ko tuh sebenarnye bermsalah jiwa..sbb tu ko mcm tu..
sakit ati ngn aku yeah?
sakit ati ker tgk aku?
ko nak mcm aku ko jaga mulut ko tuh..diri ko tuh..
xpayah nak bermuka2..xpayah nak tutup2 menda yg aku dh lama tau pon!..
ko mmg xbgus pon..perasan jer..
ko igt aku tatau?
ko igt org len tatau?
ko igt sume org tatau sape ko sebenar?
aku tau lah sape ko sebenarnye..
hehe..pity yu dear..
so watch ya mouth ha!
jgn sebab mulut ko binasa!
walaupon ko sbnrnye dh binasa!
diri ko sendri membinasakan ko!
rase kan!
ahahaaaa...
pity yu..
syukur aku dilahirkan waras
syukur aku dilahirkan tidak bermulut celupar..
syukur aku dilahirkan di dlm keluarga yg mendidik aku jadi bagus!
syukur jugak aku ada someone yg sgt bagus untuk membimbing aku jd lebih bagus dr sehari ke sehari..tunang aku yg tersyg tuh..
yer mmg aku bagus!
ok...dokie...
menyampah menaip menda yg aku menyampah ni
lihat diri kite.sapa kite ni.pikir sebelum ckp.sebab sesuatu yg kite ckp mungkin akan mengguris hati pihak yg lain.
post ini tidak ada kene mengena dgn rakanku sekalian..
u're my beloved buddy!
org yg bermcmbgus tu xkan jumpa kot blog aku ni..
haha..
nite=)

No comments: