Friday, February 27, 2009

Glorious Menuang

untuk makluman saye menulis dari limbang srawak...
waahh..saya ke limbang juga??!!..ape ingat saya xbrani sahut cabaran sarawak tuh??..silap org...i'm not dat type of person!..besh!..ape yg bule aku simpulkan keadaan di sarawak??...ermmm mmg la tempat org xsama ngan tempat kite...hujan batu negri aku lagi besh kaannn??.by da way, kt limbang i've learnt too much experience even baru jer seminggu saye di limbang!...mula2 mmg saya takot but..saya tolak tepi semua itu demi kewajipan..saya di amanahkan...!..skola ni name dia sk menuang..skola luarbandar yang xterlalu teruk..skola ni terletak di tepi jalan besar..(alamak aku lupa daa name jalan..)

ada kuaters tapi aku yg mmg xbiasa dok kuates telah menyewa di bandar limbang.(tkr ganti diri aku plak!)..bes kat cni.tak lah terlalu ceruk atau terlalu pedalaman.pekan kecil cam kek rembau tuh..skola aku tu skola asrama.and 1st time aku tengok bdk2 kecil membasuh baju sendri...darjah 1!..mereka berdkari...bile aku tgk mereka aku bersemangat nak teruskan kehidupan di limbang sbb aku rase kalo budak 7tahun leh xkan aku yg 25thn(muda lagi..)xlarat nak survive kat perantauan!..eee...memalukan jer kalo aku kata aku nak balik semnjung sbb xtahan!...huhuu..

so far aku di beri tnggjwab mengajar bm mat n muzik!...hapeee???????muzikk??...omigod!..aku xpenah ngaja muzik!..walupun aku kaki karoke, aku xla pandai menyanyi lagu kanak2...and 1st time aku disuruh me'relief' thun 1 aku dah xthn...!! huhuu susah siot nak aja dajah 1!...tapi aku cube la...hahaha..

k kat bwh ni ada la sket pic skola...




No comments: