Tuesday, July 13, 2010

Kecapekan


Tralalla....gud evening everybodi..
uwaahahaa..persisnye aku ni mcm happy jer?..benarkah?tidak sama sekali!
ngeeee....aku tgh merasai kepenatan atau dlm kamus indon nye kecapekan..bukan capik cm cite si capik tu plak...
KECAPEKAN yg amat2 sgt minggu ni.
ahhhh....patut la last week aku berpestatari balik awal.
upenye ada udang sebalik kuewtiau basah!..
aaarrghhh...aku dh agak..rest yg melampau mgu lepas utk aku bayar ngan kecapekan aku minggu ni..


siyesly, aku capek bangat!..
meh nak cite schedule aku yg dah mcm pekerja opis kat opis ni..
tak mcm cikgu..
aku keje sbnarnye blik jam 1.10pm..kira nye pas tu leh lah nak rest terbonggeng smpai mlm pon kan..kann??kann?...
ada org kata keje cgu ni senang jer...
keje pg, tghari dah balik!
leh guyang kaki,lutut,siku sume lah yer??


xde makne!


ni aku nak ckp bg pihak cecikgu sedunia..ahahaa..
xde makne nye keje cikgu ni SENANG!
Senang penat adalah..
sakit otak pon ada..
mgu ni aku dh mcm nak pengsan ngan minit2 mesyuarat n laporan2 aku yg byak nyer..
wakakkakaaahhh....
minggu ni skali lagi muntah meeting!
tertonggeng2 penat ngan mesyuarat yg berderet hari2 mesyuarat ok!..
hari2 lah jugak aku blik jam 4 mgu ni..
balik umah op kos aku xpikir ape dh kan..otak aku tak xcenter jer rase..nampak katil jer..
2-3 hari ni lah jugak aku terbongkang seawal jam 9.
mlm ni aku gagahkan diri aku yg xbp nak gagah pon menaip blog smbil2 aku selang selikan menaip surat panggilan mesyuarat lagi!
aku ada 3 surat panggilan mesyuarat yg aku nak taip, yg mane 1 drpada nye akan berlangsung lusa mesyuarat tuh.


nasib baik aku dah siapkan minit utk ke3 meeting tuh.
kalo tak mmg masak kicap lah aku mlm ni tersengguk depan lappy!..
ni aku xsuka nak jd setiausaha ni..
dah lah aku ni gile kuasa smpai 3 jwtan setiausaha..eh..bukan aku gile kuasa, dorang yg menggilakan kuasa kepada aku..
kan besh aku jd guru besar trus.
senang aku nak amik crk ke...cuti ker...mc ker..??


huhuhu tunggu lah aku dah besar sket kot baru jd guru besar.
skrg jadi gru kecik dulu.tu pon aku dah merungut mcm mak nenek dah!
nak jd guru besar nnti jadi nenek trus aku t..asek membebel jer!
dah la tuh...aku dah letih membebel.bukan ade sape nak pedulik pon kan??
dah la surat 1 hape xtaip ni.
dah lah dh jam 9.18pm ni..
dah la mata aku dah mcm gafel nak tido ni..
dah la tu aku sakit sendi sume..
aahhh..mcm mak nenek dh rase..
blum kawen dah sakit sendi2 sume..parah ni..


ayo cikgu..!!
dah la tu..
dah la tu cikgu..
tak larat..=(




selamat bermesyuarat lah yer cikgu2!


tata..




rase nak mn paintball utk hlg tension ni!...

Friday, July 9, 2010

Saya yg menurut perintah??

selamat berwiken..

seperti wiken2 yg lampau, mmg xde lah colorful wiken aku kalo namanye diLimbang.
dan seperti wiken2 yg dahula kala juga,bersendirian lah aku bertemankan hosmet yg berdua tu tapi aku tetap rase aku sorang2 cam tercongok kat hujung dunia dlm peta malaysia.
seperti juga wiken2 yg dah berzaman tuh, mengeluh bohsan n tatau pe nak buat lah aku dlm bilik yg aku diami ditemani sang kipas meja yg dah xleh nak pusing,sehala jer anginnyer,bertemankan almari plastik yg kalo aku tendang sekuat tenaga wanita aku akan runtuh ni, bertemankan si katil yg agak kukuh, bertemankan meja study yg aku beli thn lepas semata2 sebab aku dh xlarat menonggeng kat ruang tamu wat lesson plan tu, bertemankan buku rekod p&p aku yg dah xsbar aku nak tutup lembaran 2010 nya ni..bertemankan henpon aku yg sengalnye tersangatlah mencabar keimanan aku tatkala aku tgh berguling2 golek gelantang menelepon si dia yg nun jauh beribu batu...dan juga bertemankan sang nadi ku yang menjadi sumber kekuatan aku di sini, sumberku berhubung dgn dunia luar dan sumber hiburan aku yg setia bersama aku iaitu sang lappy yg comel seperti aku di zaman kecik2..(dulu aku comel skit tau..skrg comel banyak!..hehe..)

tu diaaaa....panjangnye mukadimah!
ahakkss..dh la tu ayat ala2 pujangga plak.xkuasa aku!

ok.cerita ceritinye bertajuk mcm kat dlm setiap surat tu kan ada 'saya yang menurut perintah'.
tapi aku sebaliknye..
aku rse dlm minggu ni aku sgt tak mengikut perintah kecuali lah perintah ALLAH dan perintah Mak aku jer...ahahha..tu pon ade jer aku xikot perintah mak aku suh rajin2 memasak!ahakkkksss!..
perintah org len amatlah aku xkuase nak menurut.
dan aku rs dlm minggu ni aku sgt selamber.ahaaa..hari pon aku selamber xg sekolah.
tapi aku xg sebab aku skt perut ok.
ni pon dah kali ke 3 aku stop blogging n jumpa en.t..kuikui..
mcm minggu lepas aku rase sgt berpesta sbb hari2 aku blik awal.ahaaa...
tp minggu depan aku xdpt ler berpestatari sgt sbb aku nye giliran handle koko plak.
sgt lah malas bin lazy aku ni.

kdg2 kite menurut perintah tap kalo xekhlas xguna juga.
maka, jadilah mcm aku yg mmg xmenurut perintah ni.
ntahpape aku merepak ntah..
owh ya...semlm aku menghabiskan masa ptg ku berlibur bersama hosmet.
ahaaaaaa...dah kejenye aku ptg2 ats katil membuto jer.mcm dah pening ala2 sewel jer rase bile tido melampau2...tu yg ajak hosmet beronggeng mencari motivasi!
pagi ni plak aku leh terjaga jam 5.30?!!
gilo apo?
time cuti aku bgun awl, time skolah aku liat nak bgun.hishh!
ntah ape punyo hormon daa...

ok..dah tade idea.aku cam dah ngantok lagi..padahal baru jam 9 pagi!


gotta go!..


kat bwh ni aku uplodkan pic menatang yg aku beli semlm semata2 nak meningkatkan motivasi diri aku di sini.
so minggu ini aku telah membeli lady's slipper berupe sang arnab!..
skrg aku nak beli barg meningkatkan motivasi setiap minggu lah!
nanti menjelang aku transfer byk ler menatang2 yg aku kumpol.,.


ahaha..
untuk pengetahuan...dlm bilik aku ni byk jer menatang3 ni..
ats katil ade kura2 yg dh berlubang perut..
atas meja lak ade sekor burung gembol seperti si pemberinye -diberi oleh en.tunang ms hantaran cek..


yg terbaru si arnab 2 ekoq..
cute-cute!
tu tak termasuk menatang yg alive sperti lalat yg sesat sekor, cik semut yg rajin, sang nyamuk durjana,dan kadang kale ada menatang yg suka kat lampu tu lah..hehee..meriah juga bilik aku!
minggu depan??
nantikan kemunculan menantang baru lagi.....!!!
ok.skrg mempersembahkan teman2 seperjuang ku naik ke pentas...




alahai si pungguk rindukan bulan kah?? tu lah burung tu...dari dulu gtu jer posing dia.


kura2 yg bocor cengkerangnye..


terbaru lagi hangat dipasaran- sang rabbit yg suka melekat dikaki aku..

last but not least.....



do we need any fuel for life??...as for me..definately YES i do!
tepuk dada tnye selera pe nak mkn lunch ni k!
tata~



Sunday, July 4, 2010

macam kene berpantang

salam mesra ..

ini ialah 1st entry untuk July...
sejak kebelakangan ni aku dilanda sakit perut yg aku sendiri xtau nak klasifikasikan sbgai apakah jenis sakit ni..
aduuudududddhhh..
rase kembung pon ada.angin pun iyer.nak $%#^^&% pon ada.kdg2 sakit memulas.kdg2 sakit mcm ape ntah.bukan dtg bulan pon...guling2??..eh xde lagi lah thp guling giling gulung pon.ahaks.
so kesimpulannye aku sakit perut lah..
stkt ni blum ada tanda2 yg series menandakan sakit yg bukan2 lah,..
and aku wat andaian sendiri mebi aku sakit gini sebab aku melantak ikut selera aku sgt kot.
aku suka giler tomyam.mknan aku wajib2 pedas.kalo xpedas bukan aku lah tu. tu stail tunang aku yg xmkn pedas.eh..xummphh lah xpedas.
pas tu aku suka makan ais.tak kira hujan, panas, kemarau, salji, ribut petir,banjir mahupon tsunami..opsss..celupar amat yg itu...ahaaa..xkira lah ape keadaan jua pon aku tetap memastikan keperluan aku dan ais seiring sejalan...seindah bunga ditaman....~~(hehe)
sampai hosmet aku thn lepas tegur2 aku salu sgt minum ais mlm2..ahaaa...i loikee...
dah lah tu mkn tomyam tu mmg peveret den.asam podeh pon my favorit..
adakah sebab2 mknn tu semua yg wat aku mengalami sakit pd sang organ tu?
owhhhh...apakah aku kene berpantang seketika??
mcm mane ni??...bile cerita kat mak aku..sah2 lah pree kene ceramah.

" ekau tu mkn mcm2...kono jago..mudo2 laie t sakit porot ajo..kot terbolah porot tu nanti"


kalau tunang aku lak...

" mkn lah lagi tomyam tu bermgkuk2...buah kuinin tu mkn byk2..xpe pon perut sakit..janji makan puas..ha nnt msk sepital perut prob ke hape baru tau",

uhhhh...menyelinap masuk 1 persatu butir2 ayat tu dlm cuping telinga aku.
perasaan: menggelegak juga tp ku thn sbb aku yg cr pasal.pdn muka aku .
mn aku dpt buah kuinin?? kisahnye gni...

buah kuinin tu driver aku yg kasi..mula2 dia kasi 6bijik..kasik free lah.sebab kat umah dia berlambak sebakul menimbunnye..
mula2 cm was2 gak nak mkn..mana lah tau kan..siap tnye tunang aku leh ke mkn..
skali rase ok jer..sedap..memang sedap yg amat..sgt2 juicy sbb buah tu masak dah.pastu xjumpa pon sekor ulat dlm tuh.buah besor isi tebal xde busuk..bau jgn cite lah...smpai xle nak sorok bau tu..kuinin mmg best!..pas habis tu leh x aku p mintak lagi kat driver aku ..ahaha..
konon nak beli lah..segan lah pulokkk...tp dpt free lagik..kali ni byk berganda...makin gile kentang lah aku ngn hosmet aku makan.dh lah dok 2 org jer..mkn2 jer bile terasa nak mkn..
tp tgk hosmet aku menten plak..mebi perut aku nipis senipis rambut aku kot..ahaha. so skrg aku dh stop menikmati kehebatan rase jus sebenar kuinin tuh. STOP sudaaaa...

tu lah kisah nye yer...

mgu ni kalo xok gak mslah negara ni aku kene lah g jumpa en doktor..huhu..
risau plak aku.
dan berjayakah aku berpantang??..
tepuk dada tanya selera.
renung2 kan lah.selamat beramal..kuikui..
tu jer.
aku xlarat ni..
td mkn actal ok sket..ni mcm dah menjadi balik..

oooowwwhhh.....

bai.




yang aku minum tu ais ler..hehe..yumeehh sedap nyer..


ubat yg diberi tunang aku..ku bwk ke limbang..mcm xde jumpa kt limbang.


lokasi favorit aku di nilai...


lauk favorit aku.hanya buatan mak yg dipercayai sedap.harap maklum.



Saturday, June 26, 2010

Sinopsis June



Bz nye aku smpai xdpt nak jenguk blog sendiri.Hampir2 terlupa pasword.Cet!

Nasib baik jumpa balik.Hahaa..

Alhamdulillah skrg aku dah blik ke limbang dgn selamat.Yang xbp nak selamat yelah duitnye jer.

tiket! tiket! tiket!

adushh...xpe lah duit boleh cari...

cite pasal duit ni bulan ni mmg berlibur sakan di semenanjung.CUTI kan?.
so entry ni nak wat sikit sinopsis cuti bulan June yg baru je seminggu berlalu.



Happy.Gembira.Ceria.Seronok.




4 perkataan tu menggambarkan cuti aku yg lepas bersama keluarga,teman dan tunang tersayang.

1st time bercuti sebagai tunang org.ahaaa..

alhamdulillah..kehidupan aku dikelilingi org2 yg syg aku.

tengss semua..

rase puas hati balik cuti 3minggu ni..

every single day aku bersama org2 tersayang.melayan kerenah ahli keluarga aku yg mcm2 kerenah.berhibur beronggeng rokiah dgn teman2 ..(maaf sbb aku xdpt nak spend byk ms dgn korang sume..)




okey stat with minggu pertama holiday...............

ke kedah dgn family tunang aku.

sgt2 besh dpt bersama2 join his big family ke majlis perkahwinan adik nya, Iwan

sambil selam minum ribena lah!...

jln2 cari makan okey..

g padang besar je pon.

ala...xbesar mane pon padang tu..hehe..

tp yg penting sgt2 besh dpt jalan2.sgt byk nak describe tapi nnt muak nak baca..

sbb semua kisah aku ngn tunang je pon ms kat kedah ni.

ms kat kedah ni lah aku betul2 kenal tunang aku sebenar..maksudnye siapa dia sebenar aku dh dpt nilai.

dan mmg aku xsalah menjadi tunang dia.

sgt22.. syg kamu..

semoga jodoh kite dipanjang kan..amin =)

so pendekkan cerita hujung minggu rs berbaloi2...lalala





semua mereka akan menjadi sebahgian dr kelurga ku kelak..


selamat pengantin baru...semoga berbahagia selamanya..


syok juga jln2 di Jitra ni..


2 org yg berpoyo dlm bas...hehe..


sy kelihatan penat berbaju kurung ke padang besar...smbil selam minum air lah katakan!



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Minggu ke2 pulak..


bersteamboat bersama rakan2 lah pulokkk..yang ni seronok sebab aku dpt melepaskan rasa nak shoping tu sepuas2 nye bersama geng2..tu yang berlibur sakan..duit keluar mcm air bile aku xdpt nak tahan perasaan membeli membelah tu..okey..aku suka shoping ok!..rase jem otak kalo xshoping..hahaa..lps shoping, makan..then borak2..cerita ceriti ,then shoping lagi..makan n shoping lagi....gilokayo nih...haha..balik limbang xde lah nak ronggeng gni der...=(


hahaha..neway..hepi belated besday to farah..si tokey belanja steambot hari tuh..tenggs beb!..aku doakan ko cepat jumpa jodoh...lalala..aishah pon sama..beb..hadiah ko pospon ek..ahahhaarindu weh nak lepak sama lagi..tp xdpt lepak lame sebab aku byk hal je..takpe lah kan..janji kite dpt togede2 holiday ni pon dah besh dah..





si aishah n farah


makan time..uwahhhh...yummmehhhhhhhh..




"adoiiii...duit dh abis ni weh.....", farah mengeluh ke tu??

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Minggu ke-3

berenjoi ngan famili plak...lyn kerenah adik2 yg nak mkn mcm2..layan kerenah mak yg xabis2 dgn goodie bag tok majlis angah xlama lagi..lyn angah yg xabis2 ngan hantaran...layan semua lah..hehe..so dgn keberadaan aku di sbn ni mereka betul2 memerlukan khidmat aku nak beri nasihat mcm lah aku ni pakar sgt dlm bab perkahwianan ni..ahahaa..

tapi seronok lah dpt sama2 beli barang2 perkahwinan angah.Aku sponsor lah kain baju untuk pakai sedondon..hahaa..jalan2 cari kain ni pon buleh thn tau penat.stop lah kat tempat mkan...ahaha..seronok giler dpt mkn kat iceroom tu...plus aku ni penggemar sejati menda2 berais ni....padahal tekak sakit tpaku bantai semangkuk red bean star...yehhh...sedappppppp...sgt sedap i tell u...iceroom ni dpt penganugerahan JALAN2 CARI MAKAN lagi....sbb tu aku beria nak g msuk sana..gilos la sedap...
next time nak ajak kimy mkan sana..hahaa
sy tau kamu xgemar ais....hihi..

mak sgt2 obses dgn majlis yg nak berlangsung ni..tetiap mlm dok lepak atas katil aku n bincang2 pasal tu..aduh..susah juga nak wat kenduri kawen ni..pening juga..
tapi xpe lah...kalo tak aku sap lagi kan yg nak di bw berbincang?....
nanti masa aku nanti sama jugak..
alamak..rindu kat mak plak...

mak ngan si budak lawa bj ungu tunggu aiskrem smpai..




sedap tau aiscream kat cni!


amik gambar hantaran ke sms cik tunang tu??..


lawa nye langsir...langsir owh langsir...


staembot again...yeemmmehhhhhhhhh!




black knight sesame yg besh!..


semua aiscream yg sgt besh ada di sini..mari serbu! model tepi tu over plak..!

dlm minggu ni gak sempat skali lagi beronggeng rokiah ngan tunang...ahahaa...b4 balik limbang.!sesi mengetest suara msg2 di greenbox la pulokk...gian nak nyanyi ke hape nih??...suara aku dh tentu nye xbesh..terpana dgn suara tunang sendiri yg mmg lemak merdu...waaaa....


~ku dihalaman rindu~


epi belated besday to Mhd Khairmy Mhd Kadir...semuga dirahmati allah...syg kamu...



ada orang dpt jam baru...jelos!?!..




memakan yong tau fu dpt menghilangkan kesejukan di Green box..ahahaa..




greenbox...mari mengarok!

poyo lagi!..


cantek tempat ni..teruja!


ehehee...ada org tgk jam baru...ahahaarr..



------------------------------------------------------------------------------------------



okeh..next holiday nnt cerita lagi..


tata..


rindu semua disana!




Saturday, May 15, 2010

kereta idaman


Dis is my 1st post untuk MY DREAM


sy nak miliki kereta mewah!

ahaaaa..

sy kan dh ada kereta!

jd bunyi nya mcm sy mahu tmbah kereta!

wow!

tidak kot.sekaya mana lah sy mahu berkereta 2. kereta yg satu tu pon dah tak terpakai.

tp sy amat menggemari topik kereta ni bile berckp ngn tunang sy.
berbanding dia yg suka berckp topik rumah dgn sy

" amboi...dh pandai minat kereta!"

hehe..tergelak sy bc sms tunang sy..
semlm sy selongkar yahoo n search pelbagai kereta mewah yg menjadi idaman sy.

adess..kenapa lah sy ni minat kereta yg mahal ni..

sy mampu ker?

tapi xslh kan berangan2 dulu..



kereta yg sy minat tu yela...





toyota camry ni mmg sy minat-minat-minat gilos!

sy xpandai nak bercerita bab spek kete tp ape yg sy suka dia punya rekabentuk yg cun!

ahaa..berangan dh sy pandu kereta tu di atas jalan raye..huhu..mewahnye..

setiap org ada impian..ni lah antara impian sy..

ermm..memiliki kereta mewah atas hasil titik peluh sendri..

tak ke kembang bile memiliknya..kita tahu kita kerja bertitikpeluh..

(ermmm...en.tunang...plis kip notis yek...)

sy tak mau Vios n Honda mcm yg awk offer ke sy tu...tp sy mau Camry ni

bule?...

gegaq lutut kalo dia baca ni..hehe..

nanti kalau betul2 sy dah berduit mmg sy angkat 1...

lalalaa..dreaming lah dulu..

tungguuuuuuuuuuu...

Saturday, May 8, 2010

HApPy MoTHeR's DaY


Ibu..ibu..engkaulah ratu hatiku..
bila ku berduka..
engkau hiburkan selalu..
ibu..ibu..engkaulah ratu hatiku..
bila ku memerlukan mu..
wahai..ibuuuuu...


dulu iklan tu salu kua kat tibi.kalau tak salah dlm iklan tu ada sorang anak kecik yg kebasahan
dlm hujan n mama dia dtg bwk payung nak lindungi si anak yg kegigilan.iklan susu kalau tak salah.


Hari ni.9/may/2010 seluruh dunia meraikan Hari Ibu sedunia.
ibu.emak.mak.mama.mami.mummy.umi.amma.
Semua panggilan tu merujuk pada seorang wanita yang melahirkan dan meyusukan serta mendidik anak mereka dari bayi yang tidak mengenal apa sehingga menjadi dewasa.
Dari bayi yg bertapak kaki kenit sehingga sebesar badak.haha.


mak saya selalu kata.."dulu along, angah, alang,ika n adik kecik2 mak selalu cium2 kaki korang yg kecik ni..mak geget2 tapak kaki kecik korang ni..kecik jer..tp skrg dh besar dah anak2 mak.."..

hehe..kiut kan?


mak selalu nsihatkan kami jgn degil..jgn nakal...biar lah kite mengalah..mengalah bukan bermakna kalah atau tunduk..along ingat lagi tu..


along ingat lagi mak pukul along dan angah sebab kami malas kesekolah!.suka ponteng!..cikgu bagi keje dan xreti buat esok tu mmg xnak ke sekolah!..mak pukul kat kaki..sebenarnye xsakit..tp sbb kecik tu yg rase sakit sangat.pas tu mak kurung kat lua..mase tu bertubi2 pikir yg mak xsayang along.mak xsayang angah!..

tapi sebenarnye mak sayang lah tu sebab mak pukul..mak marah..mak kurung..
mak tak nak anak2 dia tak pndai..mak bukan org senang..

sekarang??


mak dah boleh tersenyum bangga tgk along dan angah.
mak dah xperlu bersusah2 lagi sebab along n angah dah keje.
along dh jd cikgu.angah polis.
mak senang kan?
mak pandai jahit.semua baju kami mak yg jahit.
mak pandai jahit segala benda..(oppss..jahit org rasenye mak xpenah lagi buat ok!)..
jahitan mak setaraf butik2 fesyen sebenarnye..mak hebat!
hari tu along saje nak tempah baju kurung di sini..ermm..mcm ampeh dia jahit.
teruk!..
jahitan terkangkang-kangkang..lebar2
sembat sgt lah buruk..
kalau mak tgk mesti mak reject tuh..
terer lagi adik yg jahit sembat!
hmmmppphhh...
menyesal sungguh bayar rm40 kat dia..
jahitan teruk mcm jhitan budak baru belajar tekan mesin!
eee...cukup sekali along anta kat situ..
pas ni mmg xde lah nak anta.
along snggup tgu 3bulan baru blk amik baju baru dr mak..
mak is the best tailor!
ada gak kwn2 keje along pandai jahit..
ermm..along tgk semua xsekemas mak.
xmenepati citarase along!
mak tetap terbaik!


ermm...

mak pandai masak.mak mmg pandai sgt22222...
huhu...malunye sebab along xsepandai mak dlm masak2 ni..
mak salu jd ketua memasak kalau kenduri kendara..
mak masak sekejap jer..tapi power!
kalau dpt makan rendang ayam mak mmg terangkat!
phewwwwwwww..
meleleh air liur dah ni..
ikan sembilang goreng cili api mak mmg semua org suka..
kimy pon dah gemar makan lauk tu..
masak asam mak..kari.mee sup..mee soto..laksa..
paling mebeles mak punya lomak cili api!..
wow!..mmg ho liao!
kek coklat mak sape yg xkenal..
satu universiti dah rase.
mmg best moist choclate cake mak tu!
tu belum lagi kuih muih yg mak masak tu..
hebat!hebat!hebat!
rindu nak mkn mskan mak...


mak mmg multitalent!..
mak mmg hebat!
mak mmg mak yg paling besh didunia..
syg sgt mak.rindu kat mak


dikesempatan ni..along nak ucpkan SELAMAT HARI IBU pada mak..PUAN ROSNI HJ KASIM
semoga mak sihat selalu.mak epi.mak dilimpahi rahmatNYA...dan dipanjangkan usia..
dan juga selamat hari ibu kepada semua ibu2..


i love u mak!

muaaaxxxxxxss!

xoxo!



Friday, May 7, 2010

sakit hati

owhhhh...mmg #$%^&*&^%$#@!
ah!..aku buat onar kat blog sendri!..
dh la lame xmsk 'rumah' ni, dan2 masuk nak melepaskan kemarahan yg lame terkumpul!
hoho..
bile hatiku sakit akan keluar bermcm2 butir perkataan yg xbaik tau! tp aku xluah dgn mulut sbb aku tau aku bagus n xmcm org yg bermcm bagus ngn aku tuh.MULUT KURANG AJAR!
aku mmg bagus! ko sakit hati?
well, kalau aku xbagus aku xjd cikgu ok..aku jd perompak ke..penyamun ker, penjual dadah ker..
stop situ sebab aku rase bersyukur dilahirkan bukan sebagai perompak, penyamun dan ape jua 'pe' yg menjahanamkan diri sendiri!.
so mmg aku bagus!
orang bermacambagus tu sebenarnye bagus juga cume mulut ko kurang belajar etika bersopan dgn org..mulut ko sgt2 kurang sopan..mulut ko sgt2 nak kene penampor aku..
tapi aku yg bagus ni xde nye nk kasi penampor de...
tapi mulut ko sanggup mengeluarkan butir2 kata yg buat aku terbakar!..
ko mmg @$%^^&^*(&^!
kite manusia jer..tak payah la nak bermuka2 nak berlawan2 ok..
mati nanti kite same jer.
ko pakai kain putih.aku pon kain putih.xde nye ko pakai kain emas ke whutsoever lah!
xde nye ko nye kubur ada ekon ke..ape ke...same jer ok..same!
aduh..
letih la layan mslah jiwa ko tuh
aku tau ko tuh sebenarnye bermsalah jiwa..sbb tu ko mcm tu..
sakit ati ngn aku yeah?
sakit ati ker tgk aku?
ko nak mcm aku ko jaga mulut ko tuh..diri ko tuh..
xpayah nak bermuka2..xpayah nak tutup2 menda yg aku dh lama tau pon!..
ko mmg xbgus pon..perasan jer..
ko igt aku tatau?
ko igt org len tatau?
ko igt sume org tatau sape ko sebenar?
aku tau lah sape ko sebenarnye..
hehe..pity yu dear..
so watch ya mouth ha!
jgn sebab mulut ko binasa!
walaupon ko sbnrnye dh binasa!
diri ko sendri membinasakan ko!
rase kan!
ahahaaaa...
pity yu..
syukur aku dilahirkan waras
syukur aku dilahirkan tidak bermulut celupar..
syukur aku dilahirkan di dlm keluarga yg mendidik aku jadi bagus!
syukur jugak aku ada someone yg sgt bagus untuk membimbing aku jd lebih bagus dr sehari ke sehari..tunang aku yg tersyg tuh..
yer mmg aku bagus!
ok...dokie...
menyampah menaip menda yg aku menyampah ni
lihat diri kite.sapa kite ni.pikir sebelum ckp.sebab sesuatu yg kite ckp mungkin akan mengguris hati pihak yg lain.
post ini tidak ada kene mengena dgn rakanku sekalian..
u're my beloved buddy!
org yg bermcmbgus tu xkan jumpa kot blog aku ni..
haha..
nite=)